אלעד בן ישי - משרד עורכי דין

אלעד בן ישי - משרד עורכי דין

הארבעה 28 , תל אביב (אזור המרכז)

המשרד עוסק בתחומים: תאונות דרכים, תאונות עבודה וביטוח לאומי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 16 המלצות

על המשרד

עורך הדין אלעד בן ישי בעל תואר במשפטים (LL.B) ובוגר פרקליטות המדינה במשרד המשפטים. בעל ניסיון עשיר ורב בייצוג משפטי של רשויות המדינה בהליכים שונים ומבטיח ליווי צמוד, יחס אישי ומקצועיות לכל לקוח ולקוח בכל הליך משפטי הנדרש.

 

משרד עורך הדין אלעד בן ישי הינו משרד בוטיק העוסק בתחום דיני הנזיקין בדגש על תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית וייצוג מול ביטוח לאומי.

 

עו"ד תאונות דרכים

עורך הדין אלעד בן ישי ידוע בזכות הידע המקצועי והרחב בתחום נזקי הגוף ופיצויים לנפגעי תאונות דרכים, פיצויים בגין נכות, כאב וסבל, אובדן כושר עבודה, עזרה צד ג' ועוד פיצויים רבים שלהם זכאים נפגעי תאונות דרכים. חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים קובע כי כל נפגע בתאונות דרכים זכאי לפיצויים.

אל תוותרו על מה שמגיע לכם לפי חוק! הצטיידו בעו"ד תאונות דרכים שיידע לדאוג לכם לקבלת פיצויים מקסימליים.

 

עו"ד תאונות עבודה

ההתנהלות מול הביטוח הלאומי אף פעם לא קלה. הביטוח הלאומי ידוע בקשיים הרבים שהוא מערים על התובעים, החל מהבירוקרטיה הסבוכה ועד לקושי הרב לבטא את הבעיות הרפואיות הרבות מהן אתם סובלים ואשר משפיעות רבות על התפקוד שלכם ועל איכות החיים שלכם. לכן, חשוב שיהיה אתכם עו"ד תאונות עבודה הבקיא בחוקים ובתקנות הרבות של הביטוח הלאומי ויכנס אתכם יד ביד לוועדה הרפואית ויציג עבורכם, בפני הוועדה הרפואית את הבעיות שמהן אתם סובלים בדרך הטובה והמקצועית ביותר, כדי שתביעתכם תתקבל.

 

עו"ד ביטוח לאומי

אם אתם או ילדכם סובלים מבעיה רפואית, דעו כי ייתכן ואתם זכאים לקצבה מהביטוח הלאומי. בשביל שתביעת נכות כללית או תביעת ילד נכה תתקבל חשוב לבחור את נכות את האסטרטגיה הנכונה הן מבחינת ביסוס התיק מבחינה רפואית והן ביסוס התיק מבחינה משפטית. לכן, חשוב כי בכוונתכם להגיש תביעה לנכות כללית או תביעת ילד נכה, תקבלו ייעוץ משפטי מעו"ד ביטוח לאומי מקצועי שיידע לנווט את התביעה נכונה וידע להביא את הניצחון המיוחל.

 

עו"ד תאונות אישיות

אם נפצעתם בתאונה במקום ציבורי, בבית, בבית עסק או אם הייתם מבוטחים בביטוח תאונות אישיות, דעו כי אתם זכאים לפיצויים! התנהלות מול חברות הביטוח הוא הליך קשה, אל תעברו זאת לבד! חברות הביטוח לא תמיד מתנהלות ביושרה מול המבוטחים שלהם, חברות הביטוח לא בוחלות ומשתמשות באמצעים שונים בשביל להתחמק מתשלום. לכן, חשוב שיהיה לצדך עו"ד תאונות אישיות חזק הבקיא בדיני הביטוח השונים אשר יעמיד את חברות הביטוח במקומם ויגרום לכך שתקבלו את הפיצויים המגיעים לכם.


במשרד עורך הדין אלעד בן ישי אנו מתעדכנים בפסיקות החדשות, עובדים עם מיטב המומחים הרפואיים ולא חוששים להפוך עולמות בעבור לקוחותינו. אנו מלווים ומייצגים את לקוחותינו ברגישות, מקצועיות ואדיבות לכל אורך התיק ומקפידים על שירות מסור וצמוד לכל אחד ואחד מהלקוחות. כמו כן, המשרד שם דגש על שקיפות מוחלטת, זמינות, אמינות ושיתוף פעולה מלא עם לקוחותיו לאורך כל ההליך המשפטי, מתחילתו ועד סופו.

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 16 המלצות)
  • 10/06/2023

    עורך דין תותח תודה
     

  • 22/04/2023

    תודה ענקית לעורך הדין אלעד בן ישי. מקצוען אמיתי, חי את התחום ושוחה בו. מדבר תמיד בגובה העיניים ושקוף כלפי הלקוח תודה רבה
     

  • 07/09/2022

    מומלץ
     

  • 18/08/2022

    ממליצה עליו מאוד. עורך דין מקצועי וקשוב
     

  • 26/05/2022

    מקצוען מומלץ בחום
     

  • 24/03/2022

    עורך דין ובן אדם זהב
     

  • 22/11/2021

    תודה על הכל
     

  • 15/11/2021

    הוציא לי הרבה כסף מהביטוח לא האמנתי
     

  • 01/10/2021

    זמין, מקצועי מאוד וקשוב.
     

  • 01/10/2021

    אלעד הינו עורך דין מקצועי, אדיב וקשוב, מאוד מרוצה וממליצה בחום.
     

מאמרים מאת אלעד בן ישי - משרד עורכי דין
אלעד בן ישי - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אלעד בן ישי - משרד עורכי דין

למעלה