עו"ד חני קורנז

עו"ד חני קורנז

הרצל 33 , רמלה (אזור המרכז)

עו``ד חני קורנז בעלת תואר שני מאוניברסיטת בר אילן ומגשרת מוסמכת, מובילה בניהול ופתרון סכסוכים במשפחה, מייצגת בכל ענייני המשפחה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין וגישור חני קורנז מייצג משפטית ומלווה לקוחות בדיני משפחה, הסכמי גירושין, הסכמי ממון, הסדרי ראיה, זמני שהות, מזונות, מזונות ילדים, מזונות אישה, אלימות במשפחה, חלוקת רכוש, ידועים בציבור, צוואות, ירושות, סכסוכי ירושה, התנגדות לצוואה, צוואות הדדיות, ניהול עיזבון, ביצוע ייפוי כוח מתמשך, סרבנות גט, נישואים אזרחיים, משמורת קטינים, בית דין רבני, דיני נאמנויות, הורות משותפת, הסדר התדיינות בסכסוכי משפחה, זכויות נשים מוכות, פסולי חיתון, שחרור נכסים מהאפוטרופוס הכללי, הוצאת ילדים מהבית, הסכם לחיים משותפים, התרת נישואין, מסמך הבעת רצון, תביעות אזרחיות במשפחה, ניכור הורי, חטיפת ילדים, ואימוץ ילדים.

 

כמו כן, משרדנו עוסק בגישור משפחתי על מנת להגיע להסכמות קריטיות ויישוב סכסוכים במהלך תהליך גירושין או פרידה של בני הזוג.

 

משרד עורכי דין וגישור חני קורנז מבטיח ומעניק ייצוג משפטי מקצועי עתיר ידע וניסיון רב שנים, יחד עם תמיכה לכל אורך ההליכים המשפטיים והליכי הגישור. בנוסף לכך, שימת דגש על ליווי צמוד ויחס אישי, בגובה העיניים, עד תום ההליכים ולעיתים אף מעבר, המשרד נהנה מאחוז גבוה של לקוחות המגיעים למשרד דרך המלצות "פה לאוזן" של לקוחות עבר.

 

עורכת הדין ומגשרת חני קורנז בעלת תואר שני (L.L.M) במשפטים ומגשרת מוסמכת מטעם המוסד הארצי לגישור, בעלת עבר עשיר במשטרת ישראל ומוסמכת מטעם משרד המשפטים לערוך ייפוי כוח מתמשך ומסמך תומך החלטות.

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 02/01/2022

    עורכת דין משכמה ומעלה - רגישה ותכליתית.
     

שאלות ותשובות מפורום הסכם גירושין - עו"ד חני קורנז
ו.ל. שאל/ה:
מניעת נסיעה עם הילדים על ידי הגרוש
33 צפיות

שלום! אני גרושה כבר מעל שנה, אך עדיין מתנהלים תיקים בבית משפט לגבי כמה נושאים כי יש לנו ילדים משותפים. במהלך הנישואין הגרוש מנע ממני לראות את המשפחה שלי והוא ממשיך להתנהל באותה צורה גם לאחר הגירושין. לאחרונה עשינו הסכם לגבי חלוקת חגים שניתנה לו החלטת בית משפט. לפי ההסכם הזה בפסח הקרוב ערב פסח ו3 ימי חול המועד הילדים איתי ואני רוצה לחגוג את החג עם המשפחה שלי שמתגוררת באילת. היום קיבלתי הודעה מהגרוש כי במידה ואני מתכננת לנסוע לאילת בחג אין לכך הסכמה. האם הוא יכול למנוע ממני לנסוע עם הילדים לאילת לחגוג את החג עם המשפחה שלי בימים שלי?

חני קורנז עו"ד ומגשרת
חני קורנז עו"ד ומגשרת

הליכים בבית המשפט
שלום רב, מאחר וציינת כי עדיין מתקיימים הליכים בבית המשפט , הרי שאי הסכמה על החגים, מיקום החג וכיוב , נכון כי תוגש כבקשה לבית המשפט. התנהלות הגרוש כפי שמתוארת בשאלתך, ראוי כי תובהר ותקבל התייחסות דרך בית המשפט. בהצלחה .

עודד שאל/ה:
דגשים בהסכם גירושין
37 צפיות

שלום, אני ואישתי רוצים להתגרש בהסכמה משותפת. אנחנו בגילאי 50, יש לנו שני ילדים בגירים שכבר לא גרים בבית, דירה וקופות וחשבונות בנק משותפים. בהתאם לפרופיל שלנו, אילו סעיפים חשוב לדעתך שיופיעו בהסכם? האם יש סטנדרט מסוים שנוכל להסתמך עליו? תודה

חני קורנז עו"ד ומגשרת
חני קורנז עו"ד ומגשרת

הסכם גירושין
שלום רב, גירושין בהסכמה החלטה טובה, מומלץ בחום לפנות לעו"ד בקיא בתחום לעשות הסכם גירושין בהסכמה משותפת, לצורך מתן דגשים וסעיפי הסכם, אין הסכם אחד שמתאים לכולם, כל תא משפחתי ונסיבותיו הוא. נשמח לסייע ובהצלחה.

עו"ד חני קורנז
פניה ישירה אל עו"ד חני קורנז

למעלה