עו"ד מיטל אוטמזגין

עו"ד מיטל אוטמזגין

יצחק בן צבי 10 , באר שבע (אזור הדרום)

עו"ד מיטל אוטמזגין בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים, משרדה הפרטי נותן מענה בתחומי המקרקעין ודיני תעבורה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכת הדין מיטל אוטמזגין הינו משרד בוטיק העוסק בתחומים:

דיני מקרקעין נדל"ן - עסקאות מכר וקנייה נתפסות כעסקה "פשוטה" אך מאחוריה נדרשת עין בוחנת מקצועית וביקורתית הבוחנת כל פרט לצורך מתן חוות דעת על טוב העסקה. משרדה מספק מעטפת משפטית 360 מעלות בכל הנוגע למימוש עסקאות מקרקעין וליווי עד העברת הרישום, ליקויי בניה, נדל"ן מסחרי, סכסוכי שכנים, פינוי שוכר, קבוצת רכישה, קניית דירה, רישום בטאבו, תמ"א 38, היטל השבחה, הסגת גבול, זכויות בניה, חוזי בניה, חריגות בניה, ליווי פרוייקטים, מכירת דירה, עסקאות פינוי בינוי, עסקאות קומבינציה, פירוק שיתוף, תוספות בניה, הסכם שכירות, התחדשות עירונית, התנגדות לוועדה המקומית, התנגדות לתכנית מתאר, ליקויי רטיבות, צו הפסקה מנהלי, תביעת קבלן, תביעת יזם, רישום בית משותף ודיור מוגן.

 

דיני תעבורה - ההיכרות המעמיקה של המשרד עם תחום זה מסייע ללקוחותינו להפוך כתבי אישם קשים לזיכוי מוחלט, או לכל הפחות, ענישה חלופית ומקלה בנושאי מהירות מופרזת, נהיגה בפסילה, נהיגה בקלות ראש, נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון, שלילת רישיון, נהיגה בחוסר זהירות, נהיגה רשלנית, נהיגה תחת השפעת סמים, עבירות נהג חדש, עבירות תנועה, ערעור תעבורה, פגע וברח, תאונה קטלנית, דו"ח תנועה, תו נכה, שימוש בטלפון נייד בנהיגה, אי התאמה אישיותית ופסילה מנהלית. 

 

עורכת הדין אוטמזגין רואה את תפקידה לא רק כגוף המבצע את העסקאות או הייצוג המשפטי אלה חשוב לא פחות כיועצת ומלווה לכל אורך ההליך. מספקת חוות דעת כנה ושקופה ומציגה ללקוחות את מגוון האפשרויות לטיפול בבעייתו המשפטית.

 

עורכת הדין מיטל אוטמזגין בעלת תואר ראשון LL.B במשפטים ותואר שני LL.M במנהל עסקים.

מאז שיצאה אל דרכה העצמאית מיקדה את פעילות המשרד לתחום המקרקעין והתעבורה וזאת בכדי שתוכל להשאר מעודכנת על שינוי בחוק וכל תקדים משפטי היוצא בתחומים אלו ויכולים לסייע ללקוחותיה.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד מיטל אוטמזגין
פניה ישירה אל עו"ד מיטל אוטמזגין

למעלה