מיכאל אברמוב, משרד עורכי דין

מיכאל אברמוב, משרד עורכי דין

החשמונאים 90 , תל אביב (אזור המרכז)

עו"ד מיכאל אברמוב, הנו בוגר תואר ראשון במשפטים L.L.B בהצטיינות ומוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך. עו"ד אברמוב הקים את משרדו לאחר שצבר נסיון רב בתחום המשפט האזרחי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד מיכאל אברמוב מייחס חשיבות עליונה למתן שירותים משפטיים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך שימת דגש על זמינות ומהירות השירות הניתן, כמו גם על עדכון הלקוח בכל שלבי הטיפול. לעו"ד מיכאל אברמוב ניסיון עשיר בייצוג לקוחות מוסדיים בתחום הבנקאות וגביית חובות. השירות הניתן במשרד, ניתן גם בשפה הרוסית. 

 

משרדו של עו"ד אברמוב עוסק גם במשפט האזרחי, ובין היתר בתחומים:

  • ליווי וייצוג של קונים או מוכרים בעסקאות מקרקעין.
  • ליטיגציה אזרחית.
  • דיני משפחה והמעמד האישי. 
  • תעבורה - נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, שימוש בטלפון הנייד וכיוצ"ב.
  • הוצאה לפועל.

 

מקרקעין - עסקה של מכירת דירה ו/או רכישת דירה, הנה העסקה המשמעותית והמורכבת ביותר שאדם עושה במהלך חייו. 

על כן, חשוב ואף מומלץ ביותר לעשות אותה בליווי עורכי דין מנוסים ומקצועיים ביותר, אשר ילוו את הלקוח לאורך כל התהליך מתחילתו ועד סופו ומעבר לכך. 

משרדנו מייצג קונים ומוכרים בעסקאות מקרקעין, איחור במסירת חזקה מקבלן, רישום זכויות בטאבו והסכמי שכירות.

 

ליטיגציה אזרחית ומסחרית - מחלקת הליטיגציה במשרדו של עו"ד אברמוב מייצגת לקוחות רבים בכל הערכאות השיפוטיות בישראל. משרדנו מתמחה בייצוג משפטי בענפי משפט שונים, לרבות המשפט המסחרי-אזרחי וענייני משפחה.

 

דיני משפחה - עו"ד אברמוב הינו מוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך, כמו כן במשרדו ניתן לקבל שירות בנושאים ירושות וצוואות, ידועים בציבור, הסכמי ממון וגביית חוב מזונות. 

 

הוצאה לפועל / חדלות פירעון / פשיטת רגל -  משרדנו הנו בעל מומחיות ונסיון רב בייעוץ וליווי נושים, תוך גיבוש ויישום תוכניות לגביה מוקדמת ומהירה, ייצוג בתובענות כספיות ונקיטת הליכים שונים אשר מטרתם העיקרית הנה ״מניעת הברחת נכסים״, כגון הטלת עיקולים זמניים, צווי עיכוב יצאה מן הארץ, כינוסי נכסים והסדרי נושים. בנוסף, משרדו של עו"ד אברמוב מתאפיין ביצירתיות ונקיטת הליכי גבייה משפטיים מורכבים, בשלל תחומים.

 

תעבורה - נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, שימוש בטלפון הנייד וכיוצ״ב.

 

כמו כן, משרדנו מתמחה בהסדרת מעמד במשרד הפנים וייצוג מול ביטוח לאומי

 

למשרד שלוחה נוספת בגבעתיים, השירות ניתן בכל גוש דן.

שפות: עברית, אנגלית ורוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכאל אברמוב, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל מיכאל אברמוב, משרד עורכי דין

למעלה