משרד עורכי דין רון זילברמן

משרד עורכי דין רון זילברמן

רחוב משה שרת 3, קריית ים , חיפה (אזור הצפון)

משרד עורכי דין עו"ד רון זילברמן עוסק בתחומי המקרקעין והנדל"ן. אנו שואפים לספק פתרונות משפטיים מקיפים ונגישים הנותנים מענה לסוגיות הבוערות ולתחומי המשפט המשותפים העומדים בפני לקוחותינו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד

עו"ד רון זילברמן, בעלי המשרד, מביא עמו ניסיון עשיר מתקופתו במשרדי עורכי הדין המובילים והמוערכים בישראל. עם תואר L.L.B (בהצטיינות) במשפטים, בתוספת הכשרה מיוחדת בהגבלים עסקיים ודיני תחרות עסקית ב- Pembroke College באוקספורד, לונדון. בנוסף עו"ד זילברמן בוגר קורס ליישוב סכסוכים  באוניברסיטאות Cardozo ו- Radford שבארצות הברית. 


מקרקעין נדל"ן - משרדנו מתמקד בניהול, ייצוג וייעוץ לבעלי קרקעות, יזמים וקבלנים בולטים בעסקי נדל"ן. החל מעסקאות נדל"ן פרטיות וכלה בעסקאות מורכבות הכוללות שילובים, מכירות או השכרה של נכסי נדל"ן ורכישות עסקיות בתחום הנדל"ן, אנו מספקים ליווי משפטי מקיף.  הניסיון הענף שלנו בתחום המקרקעין כולל היבטי מיסוי כגון מס רווחי הון, היטל השבחה ומס רכוש.
 
המגזר הפרטי:
  • רכישה והשכרה של נכסים הרשומים בטאבו או במנהל.

 

התחום המסחרי:
  • עסקאות מכירה והשכרה לעסקים.

 

חברות בנייה:

  • ייצוג קבלנים ויזמים בפרויקטים של בנייה.
  • ליווי משפטי לאורך כל שלבי החוזה.
  • טיפול בעניינים משפטיים הקשורים ללשכת רישום המקרקעין, רשות מקרקעי ישראל, רשויות וועדות בניה.
  • הסכמים עם אדריכלים, קבלני משנה, יועצים ומפקחים.
  • הסכמי מכר לרוכשים ורישום בתים משותפים.
 
במשרדנו אנו מעניקים שירותים משפטיים מותאמים אישית, יצירתיים וברמה הגבוהה ביותר. אנו דוגלים בערכים של איכות ומחויבות בלתי מתפשרת ללקוחותינו, מציעים מענה משפטי מהיר ונמרץ, שומרים על זמינות גבוהה ומטפחים יחסים קרובים עם אלה שאנו משרתים.
 
במשרד עורכי הדין רון זילברמן, אנו מחויבים למתן שירותים משפטיים מקצועיים ומקיפים בתחומי המשפט השונים. בין אם אתם זקוקים לסיוע בעסקאות נדל"ן, ענייני חברות או ניווט בליטיגציה מורכבת, הצוות שלנו כאן כדי להדריך אתכם בכל שלב בדרך. אנו שמים בראש סדר העדיפויות את הבנת הצרכים הייחודיים שלכם ומספקים פתרונות מותאמים אישית העונים על היעדים שלכם.
 
משרד עורכי הדין רון זילברמן -אנו שמים את מרב הדגש ותשומת הלב על מקצוענות ושירות אישי ללקוח. מוזמנים לפנות אלינו בכדי לקבוע פגישת ייעוץ ולגלות כיצד הניסיון והגישה האישית שלנו יכולים לענות על הצרכים המשפטיים שלכם ביעילות. 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 28/05/2023

    פנינו לרון לצורך מכירה וקניית בית לאחר שקבלנו המלצות, רון היה מקצועי, אדיב, סבלני והכי חשוב עשה את עבודתו נאמנה. ממליצה בחום!
     

  • 28/05/2023

    על משרדו של עורך הדין רון זילברמן אני ממליצה בחום! אם אתם מחפשים אמינות , יושרה ומקצועיות הגעתם למקום הנכון! שירות אדיב ונפלא! תודה לכם!
     

  • 28/05/2023

    עורך דין מדהים, מקצועי אנושי ומאוד מומלץ.
     

  • 28/05/2023

    רון וכל צוות המשרד מקצועיים, זמינים, עובדים בשקיפות מול הלקוח, נותנים מענה לכל שאלה וסוגייה שעולה ממליצה עליהם בחום. מכרתי דירה ורכשתי דירה חלופית בעזרתם מרוצה מאוד מהשירות שניתן לי בעסקאות השונות!
     

משרד עורכי דין רון זילברמן
פניה ישירה אל משרד עורכי דין רון זילברמן

למעלה