עורך דין כפיר וולך

עורך דין כפיר וולך

שוודיה 41 , חיפה (אזור הצפון)

עורך דין כפיר וולך עוסק בתחום הנזיקין, פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, משרד הביטחון ועריכת הסכמים משפטיים

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

חייגו 053-6256350
על המשרד

משרדו של עורך הדין כפיר וולך מעניק ייצוג ללקוחות בתחומי הניקין לרבות תאונות קשות, תאונות דרכים, רשלנות רפואית, משרד הביטחון והסכמים משפטיים.

 

המשרד ממוקם בחיפה ופועל להשגת מטרות כל לקוח ולקוח תוך שימת דגש על מענה מקצועי ורגיש ובניית אסטרטגיה חכמה שתביא לתוצאות המיטביות.

 

 

המשרד נותן מענה בנושאים הבאים:

 

נזקי גוף ותאונות - תחום הנזיקין ובעיקרו- נפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, נפילות במרחב הציבורי, תביעות פוליסת ביטוח, תאונות דרכים ועוד.. 

 

משפט אזרחי – סיוע במשא ומתן עסקי ובעריכת חוזים, עריכת כתבי הגנה, ליטיגציה, הגשת ערעורים, עריכת כתבי תביעה לפני הגנה, תביעות כספיות בורריות,עריכת הסכמי ממון, מכר וצוואות.

 

משרד הביטחון - חיילים ( סדיר וקבע) שוטרים, שב"ס, כוחות הצלה, - יצוג בגין מחלה או תאונה ( פיזי או נפשי).

 

עורך הדין כפיר וולך מחזיק בתואר ראשון במשפטים ובימים אלה משלים לימודי תעודה לשמאות מקרקעין בטכניון.

מזה 10 שנים ולאורך דרכו המקצועית הוא צבר ניסיון במספר משרדי עורכי דין והשתתף בהשתלמויות בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי, דיני עבודה, מקרקעין, מיסים ומיסוי, דיני תאגידים, עריכת שומות בנקאיות ופרטיות לנכסי מקרקעין וכן בתחומים נוספים.

 

עו"ד כפיר וולך רואה את טובת לקוחותיו לנגד עניו, מקפיד לתת מענה חם ואישי לכל מי שמבקש את שירותיו ופועל בנחישות כדי להשיג במהירות את המטרה הרצויה.

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • משרד הביטחוןמשרד הביטחון

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עורך דין כפיר וולך
פניה ישירה אל עורך דין כפיר וולך

למעלה