משרד עורכי דין אסתר בייך

משרד עורכי דין אסתר בייך

רמת גן (אזור המרכז)

מעניק שירות בתחום דיני המקרקעין, הוצאה לפועל והמשפט האזרחי לרבות רישיון נשק. משרדנו מתמקד בהענקת שירות מהמעלה הראשונה ונשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ. שירותים ניתנים בשפות: עברית, אנגלית ואמהרית.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד

בהובלתה של עורכת הדין אסתר בייך, הצוות המסור שלנו בקיא בתחומי משפט שונים, עם התמקדות מיוחדת בדיני מקרקעין. עו"ד בייך בעלת תואר ראשון במשפטים וצברה ניסיון רב בטיפול בחוזי מקרקעין ותביעות נלוות.

 

עורכת הדין אסתר בייך, ידועה במסירותה הבלתי מתפשרת ובחושיה המשפטיים יוצאי הדופן. עם חתירה מתמדת לעשיית צדק, היא עושה מעל ומעבר כדי להשיג תוצאות חיוביות עבור לקוחותיה. ניסיונה בכל תחומי המשפט האזרחי, יחד עם ניסיונה הרב בעריכת חוזים וטיפול בתביעות מורכבות, מייחדים אותה כמשפטנית מהימנה. 

 

מחויבותה של עו"ד אסתר בייך למתן שירות מקיף ויסודי, בשילוב התנהגותה החומלת והנגישה, מטפחת קשרים חזקים עם לקוחותיה. 


תחומי עיסוק המשרד:

 

  • מקרקעין נדל"ן : משרדנו מטפל במגוון רחב של ענייני נדל"ן, לרבות עריכת חוזי נדל"ן, עסקאות מתנה, סכסוכי שכנים, פינוי דיירים ועוד. אנו מנוסים בהתנהלות מול מינהל מקרקעי ישראל ורישום בטאבו.

 

  • הוצאה לפועל: הצוות שלנו מצויד היטב כדי לנווט בנושאים הקשורים להוצאה לפועל כגון הסדר חוב, כינוס נכסים, עיקולים, חדלות פירעון ועוד. אנו מספקים ליווי וייצוג אסטרטגי לאורך כל תהליך הביצוע ועוזרים לחייבים לצאת לדרך חדשה.

 

  • תביעות נזקי גוף: אם סבלתם מנזקי גוף, משרדנו כאן כדי לתמוך בכם. אנו מטפלים בתיקים של תאונות עבודה, תאונות רחוב, נזקים נפשיים, תביעות נכות ופגיעה בפרטיות.

 

  • משפט אזרחי: החל מייצוג וייעוץ משפטי וכלה בהגנה והליכים מהירים, אנו מספקים שירותי משפט אזרחי מקיפים. תחום פעילותנו כולל רישום שלילי, סיוע משפטי, צווי מניעה ותביעות קטנות.


במשרד עורכי הדין אסתר בייך אנו שואפים להעניק שירות משפטי מקיף ויסודי לכל לקוח ולקוח. עם דגש על מתן ייצוג משפטי מעולה וגישה מוכוונת אדם, אנחנו כאן כדי להדריך אותך דרך המורכבות של ההליך המשפטי.

 

כאשר אתם זקוקים לתמיכה משפטית אמינה, משרד עורכי הדין אסתר בייך יעשה את מירב יכולתו להגן על האינטרסים שלכם ולספק את הסיוע המגיע לכם. תנו לנו לעזור לכם לנווט בענייניכם המשפטיים במיומנות ובחמלה. אנו מצפים לקבל את פניכם בין כותלי משרדנו.

 

שפות: עברית, אנגלית, אמהרית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 12/10/2022

    פניתי למשרד לשם בירור לגבי נדל"ן ומאוד מהר הבנתי שהגעתי למקום הנכון. אסתר מבינה את התמונה הגדולה ויודעת להתוות את הדרך המיטבית עבור ולטובתו העליונה של הלקוח. היתה לי הזכות לקבל ליווי סופר מקצועי ואמפתי. אסתר ליוותה אותי בעדינות ונחישות להשיג את התוצאות שיטיבו עימי לטווח ארוך ולא יפגעו בי כלכלית. ממליצה בחום על השירות של אסתר היא מאוד מקצועית, בעלת חשיבה אסטרטגית נבונה, אמינה כנה והוגנת. תודה.
     

  • 12/10/2022

    ממליצה מאוד משרד שפועל במקצעויות רבה
     

  • 12/10/2022

    תודה על השירות המהיר יעיל ומקצועי!
     

משרד עורכי דין אסתר בייך
פניה ישירה אל משרד עורכי דין אסתר בייך

למעלה