נעמה טולדנו משרד עורכי דין

נעמה טולדנו משרד עורכי דין

פתח תקווה (אזור המרכז)

משרדנו עוסק במגוון תחומי המשפט האזרחי, לרבות: צרכנות, חוזים, עריכת ייפוי כוח מתמשך וצוואות, דיני חברות, מקרקעין, נזיקין ומיצוי זכויות בביטוח לאומי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין נעמה טולדנו בניהולה של עו"ד נעמה טולדנו הינו משרד בוטיק הממוקם בלב פתח תקווה וחורט על דגלו טיפול מסור, צמוד, איכותי ומושקע בכל תיק ותיק. משרד שהוא בית ללקוחותיו.

משרדנו עוסק במגוון תחומי המשפט האזרחי, המשפט המסחרי ונזיקין.
עו"ד נעמה טולדנו הינה בעלת תואר ראשון במשפטים עם עיסוק במשפט מסחרי ובימים אלו אף משלימה תואר שני בינלאומי במשפטים באוניברסיטת Berkeley בקליפורניה.
כמו כן, עו"ד נעמה טולדנו דואגת לשוב ולהשתלם מדיי שנה במגוון ההשתלמויות הנוגעות לתחומי העיסוק של המשרד על מנת לעמוד במעקב אחר כל שינויי החקיקה והפסיקה השונים, להתעדכן ולהרחיב את ידיעותייה.
 
עו"ד נעמה טולדנו הינה מגשרת ובוררת עסקית, חברת ועדת ניסוח משפטי בלשכת עורכי הדין ואף חברה בפורום ליישוב סכסוכים בדרכים אלטרנטיביות בלשכת עורכי הדין ומאמינה שכמעט בכל תיק רצוי וניתן להגיע לפתרון בדרכי גישור ו/או בוררות או באמצעות השגת פשרה משתלמת והוגנת! לחסוך התדיינויות בבתי המשפט ולהרוויח הרבה במעט זמן!
 
עו"ד נעמה טולדנו מוסמכת ע"י האפוטרופוס הכללי לעריכת ייפוי כוח מתמשך, הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ועריכת מסמך הבעת רצון ובימים אלו  פועלת להגברת המודעות בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי.

שפות: עברית, אנגלית, רוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נעמה טולדנו משרד עורכי דין
פניה ישירה אל נעמה טולדנו משרד עורכי דין

למעלה