חברת עורכי דין | תמיר אלטיט

חברת עורכי דין | תמיר אלטיט

דוד בלוך 2, כיכר רבין , תל אביב (אזור המרכז)

"רק סנגור מנוסה ולוחמני שגדל במערכת יתכנן עבורך הגנה מנצחת!" נסיון עשיר כפרקליט בפרקליטות תל אביב וכתובע משטרתי. מרצה למשפטים באקדמיה. מומחה למשפט פלילי ודיני תעבורה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך דין תמיר אלטיט סיים בהצטיינות תואר ראשון ושני במשפטים (אוניברסיטת תל אביב) והחל את דרכו המקצועית בתביעה המשטרתית, שם שימש כתובע משטרתי במשך כ-4 שנים. לאחר שנבחר לתובע משטרתי מצטיין, קודם למשרת פרקליט בכיר בפרקליטות מחוז תל אביב למשך כ-4 שנים נוספות, אשר במהלכן ניהל תיקים מורכבים ובהם תיקי רצח, אלימות, סמים, מין, צווארון לבן, תאונות קטלניות, ייצוג מתלוננים ועוד.

 

 

במשך השנים התמקצע עורך דין אלטיט במשפט הפלילי, ורק לאחר שהכיר את המערכת ככף ידו, החליט לפתוח משרד עורכי דין מוביל במשפט הפלילי. כיום מלווה המשרד חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. בין היתר, מספק ייעוץ לפני חקירה במשטרה, ייצוג בהליך המעצר, ליווי בשימוע לפני הגשת כתב אישום וכן, ייצוג בבית המשפט בעררים וערעורים על החלטות בהליכי מעצר ופסקי דין בבית המשפט העליון.

 

 

בנוסף לתפקידו כסניגור מן השורה הראשונה, עורך דין אלטיט מרצה בפקולטות למשפטים בקריה האקדמית אונו ובאוניברסיטת רייכמן ומעביר מדי שנה בפני מאות סטודנטים את המקצועות החשובים ביותר במשפט הפלילי - דיני עונשין (הדין המהותי), סדר דין פלילי (פרוצדורת המשפט הפלילי) ודיני מעצרים. כמו כן, מרצה עורך דין אלטיט בפני מתמחים במסגרת קורס הכנה לבחינות לשכת עורכי הדין.

 

 

הניסיון הרב שצבר עורך דין אלטיט בפרקליטות הפלילית וגם בתביעה המשטרתית הוא יתרון שאין שני לו. נדיר עד מאוד לאתר סניגור שהשתייך לשני הגופים הללו ומכיר את מערכת אכיפת החוק מבפנים - יתרון ייחודי שמספק המשרד ללקוחותיו.

 

המשרד צבר הצלחות רבות, ומספק שירות מקצועי, יצירתי ודיסקרטי ללקוחותיו בכל רחבי הארץ. המשרד בונה קו הגנה מנצח בכל תיק! 

 

כתובות המשרד:

 

תל אביב: דוד בלוך 2, כיכר רבין.

 

ירושלים: דוד המלך 22.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • פליליפלילי
  • חקירה משטרתיתחקירה משטרתית
  • מחיקת רישום פלילימחיקת רישום פלילי
  • אלימות במשפחהאלימות במשפחה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 16 המלצות)
  • 08/12/2023

    זמין כל הזמן, מלווה ומרגיע, ממש מומלץ!!
     

  • 23/10/2023

    ווואו תענוג של אנשים קודם כל בני אדם לאחר מכן מקצועיים עורך דין תמיר אדם משכמו ומעלה מקצועי ביותר מרגישים שנים של ניסיון ודניאל אין אנשים כמותה זמינה בכל עת רצינית מקצועית ובעלת ידע ממליץ בחום לכל מי שנתקל בתחום הזה לפנות אליהם תקבלו תגמול הולם ופתרון לכל הבעיות
     

  • 22/10/2023

    מקצועית, סבלנית, שירותית. מסבירה כמו שצריך. עונה מהר לכל דבר והכי חשוב נותנת הרגשה טובה. מספר אחת
     

  • 17/10/2023

    פניתי לעורך דין אלטיט ביום ראשון מיד אחרי פרוץ המלחמה. עוד עורכי הדין במשרד תפעלו את כל המסמכים הדרושים במהירות שיא. האכילו אותי בכפית והפכו את התהליך לפשוט מאוד. הם הגישו את הבקשה באותו הערב. עורכי הדין צירפו לבקשה מסמכים רבים ולמרות שהייתי סקפטי כי לא ממש עמדתי בתבחינים כבר ביום חמישי קיבלתי זימון לראיון אישי טלפוני. עורך דין אלטיט הכין אותי לראיון והכל עבר חלק. היום קיבלתי את רשיון הנשק הזמני!!!! הם כבר סידרו לי תור למטווח מחר למרות שכל התורים מפוצצים. אני ממליץ מאוד, שווה כל שקלללללללל
     

  • 12/10/2023

    התקשרתי לעורך דין אלטיט לאחר שבני נעצר. מישהי העלילה עליו שסיפק לה סמים וקיים איתה אקט מיני בניגוד לרצונה. הבן שלח לא עשה זאת, הוא ילד מקסים ועדין ובחיים אפילו לא נחקר במשטרה. מדןבר בעלילת שווא לאחר שבני לא רצה להמשיך איתה בקשר. המשטרה ישר עצרה אותו ושברה אותו. בעלי נפטר לפני מספר שנים ולא ידעתי איך להתמודד. התקשרתי לעורך דין אלטיט אחרי שאיתרתי אותו באתר הזה. זכיתי לשירות מדהים. תמיר סבלני מאוד, מסביר המון כדי שלא יהיה חןסר וודאות. קיבלתי שירות מצוין. הילד שוחרר ממעצר וחזר הביתה. ניתן להתרשם עד כמה עורך דין אלטיט מקצועי ומנוסה. הוא נלחם עליו כמו אריה. כאמא שנקלעה לסיטואציה אני ממליצה עליו בחום וכם מאחלת לכם לא להיקלע לסיטואציה כזאת.
     

  • 12/10/2023

    בנקודה הכי קריטית של החיים שלי קיבלתי המלצה לפנות לתמיר. הוא היה האדם הראשון בעולם שחשפתי בפניו התעללות קשה שעברתי. תמיר ליווה ועדיין מלווה אותי כנפגעת עבירה בדרך להשיג צדק, הוא שם בשבילי בכל צומת, בכל התלבטות, זמין לכל שאלה - בכל שעה, מדבר בגובה העיניים, מייצר בהירות ונוטע ביטחון, רגיש ומקצועי
     

  • 24/09/2023

    תפסו אותי עם סכין בכניסה לביטוח לאומי. עצרו אותי והגישו נגדי תיק בבית משפט פלילי. מבחינתי זה היה סוף העולם כי אני סטודנט למשפטים. לא האמנתי שיגישו כנגדי כתב אישום. עורך דין אלטיט לימד אותי בלימודי התואר במשפטים לפני שנתיים ומיד חשבתי עליו. בפגישה הוא הבין ברגע את המצב המשפטי, הוא היה קשוב וסבלני, הסביר לי המון וסמכתי עליו מאוד. בתיק שלי הכיוון הוא מצוין. אין עורכי דין כאלה, כל כך מקצועי, ההרצאות שלו היו תמיד הכי מרתקות והכי חשוב - הוא בן אדם. שלא תצטרכו עורך דין פלילי לעולם אבל אם אין ברירה, אז תדברו עם עו"ד אלטיט.
     

  • 19/09/2023

    עורך דין תמיר אלטיט ייצג אותי לאחר שהוגש נגדי כתב אישום בגין עבירת גרם מוות ברשלנות והציל את חיי!! אני אדם נורמטיבי שנהג בכביש בביטחה, לפתע מצאתי עצמי מעורב בתאונה נוראית ששינתה את חיי. אלטיט נלחם על חפותי בבית המשפט, נצמד לצוות החקירה ולבוחן התנועה בזירה והוכיח שהתאונה הייתה בלתי נמנעת. הוא לא זול אבל הוא פשוט מקצוען אמיתי. מעבר לזה שהוא מבריק בתחומו ומנוסה ביותר, הוא לא ויתר לאורך כל הדרך וליווה אותי באופן צמוד. זכיתי להנות משירות מקצועי ללא פשרות, ממליץ בחום !!
     

  • 28/08/2023

    עורך דין תמיר אלטיט ייצג אותי בכתב אישום שקיבלתי. הוא נלחם עליי כמו אריה הרגשתי שיש לי על מי לסמוך. הוא לא מוותר ולא מרפה גם כשהשופט כועס עליו הוא ימשיך וימשיך עד שיקבל את מה שהבטיח לי. הרגשתי שאני חשוב לו וש יעשה הכל בשבילי. אחריי שלושה חודשים השתחררתי ממעצר והוא השיג לי הסדר בלתי יאומן שבחלום שלי לא חשבתי שאפשר כזה. הוא לא עורך דין הוא לוחם ויקינג. הוא לא זול אבל שווה כל שקל שהמשפחה שלי שילמה לו. והוא גם לא גרידי אלא פייר וגבר גבר. תעשו לכם טובה תתקשרו אליו כי הוא קוסם.
     

  • 03/06/2023

    עורך דין אלטיט פשוט הציל לי את החיים. קיבלתי עליו המלצה מחבר ואני כל כך שמחה שפניתי אליו. טיפל בי במסירות, במקצועיוץ ובמהירות. מהרגע הראשון היה לי ברור שיש פה מישהו שהוא אלוף, יודע מה הוא אומר ועושה, והוא ידאג להכל על הצורה הטובה ביותר. תותח על!!!! ממליצה ממליצנ ממליצה!!!
     

חברת עורכי דין | תמיר אלטיט
פניה ישירה אל חברת עורכי דין | תמיר אלטיט

למעלה