דורון וימר ושות`, משרד עו"ד

דורון וימר ושות', משרד עו"ד

רח' מצדה 7 , בני ברק (אזור המרכז)

משרד עורכי דין מוביל בניהולם של עו"ד וימר ועו"ד קיכל, בעלי וותק וניסיון רב של מעל 15 שנה בתחום הנזיקין עם הצלחות רבות הליווי לקוחותינו המבקשים לממש את מלוא זכויותיהם אל מול הגופים הממשלתיים - הביטוח הלאומי, משרד הביטחון וכן מול חברות הביטוח. נשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ בה נבחן את המסמכים הרלוונטיים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

משרד עורכי דין דורון וימר ושות' הוקם על ידי עורך דין דורון וימר ועורך דין מיכאל קיכל במטרה לעזור ללקוחותינו ולבני משפחתם שנפגעו בגופם, לממש את זכויותיהם מול כלל הגופים הרלוונטיים כמו המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, משרד הביטחון ועוד.

 

 

-עורך דין ומגשר דורון וימר בעל תואר ראשון במשפטים LL.B. מהמרכז האקדמי למשפט ועסקים בר"ג אותו סיים בהצטיינות. בנוסף בעל תואר הנדסאי תעשייה וניהול בהצטיינות ממכללת תל אביב. בעל ניסיון עשיר עם אחוזי הצלחה גבוהים בייצוג לקוחותיו והשגת זכויותיהם מהגופי הממשלתיים השונים וחברות הביטוח.

-עורך דין מיכאל קיכל בעל ניסיון עשיר וענף בליווי לקוחותיו בוועדות הרפואיות בביטוח הלאומי, תביעות מול משרד הביטחון ותביעות אובדן כושר עבודה. עורך דין מיכאל דובר עברית, אנגלית, רוסית וגרמנית.

 

משרדנו עובד בצמוד למיטב העוסקים הרפואיים והמשפטיים, אשר מעניקים חוות דעת וייעוץ ללקוחות המשרד במטרה להשיג את התוצאות המיטביות עבורכם ועבור בני משפחתכם.

 

אנו מייצגים לקוחות פרטיים בלבד ואיננו מייצגים גופים ממשלתיים או חברות ביטוח למיניהן.

 

אנו גובים שכר טרחה לפי תוצאות בתום הטיפול בתיק וזאת מפני שאנחנו בטוחים ביכולותינו המשפטיות להשיג עבורכם את המגיע לכם.

 

המשרד מעניק ליווי מקצועי, תוך שימת דגש על יחס אישי ואנושי לכל אורך הטיפול בתיק

שפות: עברית, רוסית, אנגלית, גרמנית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון וימר ושות`, משרד עו"ד
פניה ישירה אל דורון וימר ושות`, משרד עו"ד

למעלה