אברהם יאיר רואש-  עורך דין ומגשר

אברהם יאיר רואש- עורך דין ומגשר

שד' חיים וייצמן 81/3 , נתניה (אזור השרון והסביבה)

המשרד עוסק בתחום דיני המשפחה בייפוי כח מתמשך, צוואות וירושות. בנוסף גישור בירושה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדו של אברהם יאיר רואש הינו משרד בוטיק העוסק אך ורק בעריכת צוואות, ייפוי כוח מתמשך ומינוי אפוטרופוס.

 

לעו"ד  אברהם יאיר רואש תואר LLM במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ועיסוקו היא ביישוב סכסוכים על דרך הגישור. למשרדו של עו"ד רואש עיסוק ייחודית לגשר בסכסוכים על רקע חלוקת ירושה.

 

בשנת 2020 הוסמך אברהם יאיר רואש לעורך דין ומיד לאחר מכן הוא הוכשר על ידי האפוטרופוס הכללי כמוסמך לערוך ייפוי כוח מתמשך. עו"ד רואש משמש כיום כחבר בוועדה לייפוי כוח מתמשך במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין. עו"ד רואש פעיל בוועדות רבות של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד רואש משתתף ביזם ההתנדבותי מטעם האפוטרופוס הכללי המסייע למעוטי יכולת אשר שרדו את השואה, ועורך עבורם בהתנדבות ייפוי כוח מתמשך.


שימת הדגש על תחומי עיסוק אלו השייכים לגיל השלישי נועד לתת חשיבות עליונה לערכים של הקשבה ורגישות למצוקתו של האחר, מתוך מקצוענות ותחושת השליחות. כל מי שמכיר את עו"ד רואש יכול להעיד כי הצהרת כוונות זו איננה בגדר קלישאה, אלא דרך חיים. עו"ד רואש הוא אדם עם מוגבלות אשר לא נתן לא נתן לאתגרים שהציבה בפניו המגבלה שיתוק מוחין, כדי למנוע ממנו את החלום - להפוך למשפטן, להתפרנס מזה ובאותה הזדמנות גם לסייע לאחרים.


במשך שני עשורים, עוד בטרם הוסמך רואש לעו"ד, היה הוא לפעיל חברתי למען הנכים בנתניה. פעמים רבות שהוא התראיין לתקשורת המקומית והארצית על פעילתו למען קידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות. כאות הוקרה על פעילותו הציבורית, תעודת ההסמכה לעורך דין הוענקה לרואש בטקס המרכזי של לשכת עורכי הדין והישר מידיה של נשיאת בית משפט העליון, השופטת אסתר חיות. דומה כי עו"ד אברהם יאיר רואש אשר נמנה בין אוכלוסייה מוחלשת אחת – אנשים עם מוגבלות - התמחה והקים את המשרד שבבעלותו על מנת לסייע לאוכלוסייה מוחלשת אחרת – הקשישים.

הפגישות עם עו"ד אברהם יאיר רואש מתקיימות בתיאום הפגישה מראש ורק במשרדו של עורך הדין.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • גישור ובוררותגישור ובוררות
  • דיני משפחהדיני משפחה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברהם יאיר רואש-  עורך דין ומגשר
פניה ישירה אל אברהם יאיר רואש- עורך דין ומגשר

למעלה