כהן פרטוש משרד עורכי דין

כהן פרטוש משרד עורכי דין

שדרות ירושלים 18, רובע סיטי, קומה 5,משרד 521 מגדלי k , אשדוד (אזור הדרום)

משרד עורכי דין כהן פרטוש עוסק בתחומים הבאים: דיני משפחה, פלילי, תעבורה ומשפט אזרחי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרד עורכי דין כהן פרטוש מספק שירותים וייצוג משפטי בתחומי דיני משפחה, המשפט הפלילי ותביעות ייצוגיות הנוגעות לתחום הנגישות.
 
המשרד מציע שירותי ייעוץ, ייצוג ומתן חוות דעת בתחומים הבאים: 
 
דיני משפחה - אלימות במשפחה, גירושין, כתובה, אפוטרופסות, הסכם גירושין, הסכם ממון, ידועים בציבור, צוואה, ירושה והתנגדות צוואה, ניכור הורי, מזונות אישה, מזונות ילדים ועיזבון.
 
משפט פלילי - כתב אישום, הטרדה מינית, עבירות סמים, עבירות נוער, עבירות מין, חקירה משטרתית, עבירות אלימות, מעצר עד תום ההליכים, מעצר ימים, הסדר מותנה, מחיקת רישום פלילי, ערעור, ערר, שימוע לפני הגשת כתב אישום וועדת שחרורים.
 
משפט אזרחי - כתב הגנה, כתב תביעה, ייצוג משפטי, נגישות, ליטיגציה ותביעה ייצוגית.
 
תעבורה - המכון הרפואי, מהירות מופרזת, נהיגה בקלות ראש, נהיגה בשכרות, שלילת רישיון, נהיגה תחת השפעת סמים, עבירות נהג חדש, תאונה קטלנית, עבירות פגע וברח, עבירות תנועה. 
 
 
עורך דין שי כהן בעל ניסיון רב בתחום דיני המשפחה, התחום הפלילי ותעבורה מאמין בסיוע בתחום נגישות השירות, מבנים, תשתיות וסביבה. אשר חרט על דגלו ייצוג בתחום דיני הנגישות ככלל ותובענות ייצוגיות בפרט. 
 
עורך הדין כהן נולד עם מוגבלות בראייה והצליח לסלול את דרכו מעלה במטרה להשמיע את קולם של המוחלשים בחברה ובעלי צרכים מיוחדים. הוא צבר ניסיון רב בפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), התנדב במשך השנים בעמותות, במסגרתן העניק ייעוץ וייצוג משפטי בתחומים הקרובים לליבו. עורך הדין שי כהן רואה כשליחות את יכולתו לסייע לאנשים לתקן עוולות ומשברים כדי להתחיל דרך חדשה.
 
עורך דין אוראל יוסף פרטוש התמחה עם סיום לימודיו ב"נציבות זכויות לאנשים עם מוגבלויות" מטעם משרד המשפטים ועוסק רבות בתחום דיני משפחה והליכי גירושין. עורך הדין פרטוש מתמודד גם הוא עם מוגבלות בראייה מלידה, ובעקבות ניכור ויחס מפלה שחווה הרגיש שמחובתו לסייע בתחום הנגישות לאנשים עם מוגבלויות. 
 
הוא התנדב במשטרה באגף המבצעים של מחוז ירושלים, שימש כעוזר משפטי מטעם פרקליטות מחוז מרכז (פלילי), התנדב בסנגוריה הציבורית ובהמשך דרכו התמקצע בתחום דיני הנגישות אותו הוא מגדיר כפרוץ. לצד עבודתו, מעביר עורך הדין פרטוש הרצאות על סיפורו האישי, המתארות את חייו כבעל מוגבלות שהצליח להגשים את שליחותו המקצועית והאישית.
 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • פליליפלילי
  • תעבורה תעבורה
  • משפט אזרחי משפט אזרחי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כהן פרטוש משרד עורכי דין
פניה ישירה אל כהן פרטוש משרד עורכי דין

למעלה