משרד עורכי דין אביאל אטיאס

משרד עורכי דין אביאל אטיאס

מקס נורדאו 1 , באר שבע (אזור הדרום)

משרדינו עוסק בטיפול בחובות, חדלות פירעון, פשיטות רגל והוצאה לפועל. את ניסיוני המקצועי צברתי בצד השני של המערכת כבא כוח נאמן מטעם כונס הנכסים הרשמי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדו של עורך דין אביאל אטיאס הוא משרד ותיק ומנוסה העוסק בחובות, חדלות פירעון, פשיטות רגל והוצאה לפועל. למשרד סניף בבאר שבע וכן סניף במרכז תל אביב.

 

בתפקידו הקודם שימש עורך הדין אטיאס כבא כוח מטעם כונס הנכסים הרשמי במחוז הדרום, אז ניהל תיקי פושטי רגל, לצד ביצוע חקירות כלכליות, איתור נכסי החייבים וגיבוש המלצה לתכנית תשלומים.

 

לאחר שנחשף למאות סיפורים במהלך עבודתו, הבין עורך הדין אטיאס כי ייעודו הוא לעזור לחייבים,להגן על נכסיהם ולעבור איתם הליך שיקום עד למחיקת חובותיהם ופתיחת דף חדש בחייהם.

 

המשרד מעניק ייעוץ וייצוג משפטי במגוון תחומים, בהם:

הוצאה לפועל וחדלות פירעון – ייצוג חייבים בכל שלבי ההליך, בקשה לצו פתיחת הליך, בקשה להחייאת הליך, בקשה להקטנת צו תשלומים, מחיקת חובות, בקשה לפתיחת הליך חדלות פירעון, הסדר חובות, גביית חובות, עיקולים, פסק דין הצהרתי עיכוב יציאה, ביטול הגבלות, דיני שטרות ועוד.

פשיטת רגל – הגשת בקשה לפשיטת רגל, טיפול בבקשה עד למתן צו הפטר, ביטול עיקולים והגבלות בחשבון בנק, הכנה וליווי לחקירות, טיפול בחובות לרשויות, ערעור על תביעות חוב, איחוד תיקים, הגבלת רישיון נהיגה, הפטר בהוצאה לפועל, הגשת הצעת הסדר, סיוע בהכנת דוחות חודשיים ועוד.

 

משרדו של עורך הדין אביאל אטיאס חרט על דגלו שירות מקצועי וליווי צמוד לכלל לקוחותיו לאורך ההליך המשפטי, תוך הקפדה על יחס אדיב וחם, זמינות גבוהה וחתירה עיקשת למטרה.

 

 

כתובת : באר שבע רחוב מקס נורדאו 1 

             תל אביב רחוב רוטשילד 4 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • הוצאה לפועלהוצאה לפועל

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עורכי דין אביאל אטיאס
פניה ישירה אל משרד עורכי דין אביאל אטיאס

למעלה