עורך דין שגיא אילון

עורך דין שגיא אילון

בניין B-GREEN, הרוקמים 23 , חולון (אזור המרכז)

משרדו של עורך הדין שגיא אילון מעניק ליווי, ייצוג וסיוע משפטי בתחומי דיני תעבורה ומשפט אזרחי-מסחרי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרדו של עורך הדין שגיא אילון מעניק ליווי, ייצוג וסיוע משפטי בתחומי דיני תעבורה ומשפט אזרחי-מסחרי. עורך הדין אילון צבר ניסיון מקצועי רב ב-9 שנות שירות במשטרת ישראל, כך שיש לו היכרות משמעותית של המערכת משני צדיה. ניסיון זה מעניק לו יתרון משמעותי בבואו להעניק שירות משפטי ללקוחות בתחום דיני התעבורה.

תחומי עיסוק המשרד:
בתחום האזרחי-מסחרי – ליטיגציה אזרחית ומסחרית, תביעות לפינוי וסילוק יד ממקרקעין, תביעות כספיות, גביית חובות, לשון הרע ותביעות הצהרתיות.
 
דיני תעבורה – נהיגה בשכרות, פסילת רישיון נהיגה, נהיגה במהירות מופרזת, תאונות דרכים, עבירות קנס, ייצוג לפני המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (המרב"ד)
 
עורך הדין שגיא אילון ייצג מגוון רחב של לקוחות, ביניהם גופים מוכרים במשק, רשויות מקומיות ותאגידים, והביא למציאת פתרונות מיטביים במצבים סבוכים בזכות ניסיונו והבנתו המקיפה בהליכי ליטיגציה. נוסף על כל אלה, עורך הדין אילון מייצג את לקוחותיו בפני מגוון הערכאות המשפטיות וכן מייצג בהליכי בוררות וגישור.

משרדו של עורך הדין שגיא אילון מקפיד על מענה חם, אישי וזמין לכל לקוח, וזאת תוך מקצועיות וחתירה בלתי מתפשרת עד להשגת התוצאה הרצויה. כל לקוח זכאי לפגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, וגם בה ניתנת תשומת לב מלאה לפרטיו של כל מקרה.
 
לקוחות המשרד מעידים על טיפול מסור ומקצועי בכל תיק, וכן על אחוזי הצלחה גבוהים במקרים שהובאו לפתחו.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עורך דין שגיא אילון
פניה ישירה אל עורך דין שגיא אילון

למעלה