עומרי עיני משרד עורכי דין

עומרי עיני משרד עורכי דין

תל אביב (אזור המרכז)

משרדנו עוסק במספר תחומי משפט: דיני עבודה, מקרקעין, תאגידים וספורט

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי הדין עומרי עיני מלווה את לקוחותיו בכל הקשור לדיני עבודה, חוזים, מקרקעין ותאגידים. הידע הרב שצבר צוות המשרד בתחומים אלה בא לידי ביטוי בהיבטים הבאים:

 

  • דיני עבודה - שירותים משפטיים מקיפים לעובדים ולמעסיקים, הבטחת יחס הוגן והשגת תוצאות חיוביות בסכסוכי עבודה ועוד.
  • דיני חוזים - הסכמי עבודה אישיים, הסכמים למתן שירותים או חוזים עסקיים אחרים, עריכת חוזים, ניהול משא ומתן וייצוג בכל עניין חוזי.
  • מקרקעין - הכוונה ותמיכה לקונים, מוכרים, משכירים או משקיעים, הבנת המורכבות של עסקאות נדל"ן וחשיבות ההגנה על האינטרסים והזכויות של המעורבים.
  • תאגידים - ליווי לניהול מבני-תאגידי יעיל, כולל הרכב הדירקטוריון, זכויות בעלי המניות ותהליכי קבלת החלטות, סיוע בציות לרגולציה, ניסוח מדיניות התאגיד ותקנוניו והבטחת עמידה בהוראות החוק ביחס לסוגיה הרלוונטית, ניסוח תקנון, שותפויות, הסכמי מייסדים ומסמכים חיוניים אחרים.


במשרד עורכי הדין עומרי עיני מאמינים כי כל לקוח זכאי לבדיקה יסודית ומקצועית של מצבו כדי לבנות לו אסטרטגיה משפטית מקיפה לטובת האינטרסים שלו. הייעוץ שמקבלים הלקוחות הוא מדויק ומציג חזון ודרכי פעולה שיביאו בסופו של דבר לתוצאות הטובות ביותר.

מסירות הצוות ללקוחות ניכרת בכל פעולה, כמו גם הרעב לפעול לטובת הצלחת כל לקוח ולקוח. מכאן שבין הצדדים נוצרות שותפויות חזקות ויחסי אמון הדדיים.

 

עורך הדין עומרי עיני הוא בנו של מי שהיה מנהיג פועלים שלימים הפך ליו"ר הסתדרות העובדים הכללית, ומשם נסללה דרכו של הבן ללימודי משפטים. לאחר הסמכתו כעורך דין וכמגשר, החל עורך הדין עיני לצבור את ניסיונו המקצועי הודות לעורכי דין ותיקים עמם עבד בצמוד.

 

את משרדו העצמאי פתח לאחר התמקצעות בתחום דיני העבודה, במטרה לסייע הן לציבור העובדים והן לציבור המעסיקים, מתוך ההבנה כי יחסי עבודה מצריכים קיום כבוד הדדי, הוגנות ואיזון.

כחלק מעיסוקו בדיני העבודה נחשף עורך הדין עיני לתחומים נוספים בהם התמקצע שבהם כאמור מעניק המשרד ליווי משפטי מקצועי ואמין ללקוחותיו.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי עיני משרד עורכי דין
פניה ישירה אל עומרי עיני משרד עורכי דין

למעלה