מושיק שאמי, עורך-דין

מושיק שאמי, עורך-דין

יהודה הנחתום 10, בניין G7, קומה 7. , באר-שבע (אזור הדרום)

משרד הבוטיק עורך הדין מושיק שאמי מתעסק בדיני מקרקעין, משפט מנהלי והליכי תכנון ובניה. המשרד מייצג את לקוחותיו, הן הפרטיים והן העסקיים, בפני הערכאות השיפוטיות, ועדות תכנון, ועדות ערר, משרדי הממשלה השונים וכן בפני הרשויות מקומיות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין מושיק שאמי צבר את ניסיונו במחלקה המשפטית של רמ"י (רשות מקרקעי ישראל), תחת פיקוחה של היועצת המשפטית של מרחב דרום, מה שמעניק למשרד יתרון משמעותי בכל הנוגע להתנהלות מול רשות מקרקעי ישראל.

 

לאחר הסמכתו לעריכת דין חזר עורך דין שאמי לרשות מקרקעי ישראל, שם שימש כיועץ משפטי לצוות עסקאות מוסדות ציבור ותשתיות. לאחר מכן שימש כיועץ משפטי לצוות עסקאות תעסוקה ומגורים – קרקע עירונית במרחב עסקי דרום.

 

בנוסף, עבד במגזר הפרטי כעורך דין שכיר באחד המשרדים המובילים בארץ בתחום התכנון, הבניה וההתחדשות העירונית.

 

תחום המקרקעין, ובפרט דיני התכנון והבניה, הוא מבין ענפי המשפט המורכבים, הודות לחוקים רבים, נהלים, תכניות, תקנות ומסמכי מדיניות.

 

כמו כן, תחום המקרקעין משתרע על פני מספר רב של גופים מנהליים ושיפוטיים ולכל עו"ד הפועל בתחום זה נדרשת מיומנות גבוהה במאגרי מידע שונים בנוסף למאגרי מידע משפטיים, מאגרים תכנוניים, גאוגרפיים והנדסיים.

 

עורך הדין מושיק שאמי מעניק ללקוחותיו שירות איכותי ומקצועי, הבנה רחבה והיכרות עם תחום המקרקעין ודיני התכנון והבניה וכן גם בענפי משפט כגון דיני חוזים ומשפט מנהלי. לצד זאת, עו"ד שאמי מתחייב לאמינות, יחס אישי ומענה זמין ומהיר לכל לקוח.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מושיק שאמי, עורך-דין
פניה ישירה אל מושיק שאמי, עורך-דין

למעלה