עורך דין עמית גדליה

עורך דין עמית גדליה

מצדה 7, מגדלי ב.ס.ר 4, קומה 41 , בני ברק (אזור המרכז)

עורך הדין עמית גדליה הינו שותף במשרד ומנהל מחלקת חברות, ניהול סיכונים פיננסים וחדלות פירעון במשרד עו"ד מורן גור ושות`

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

חייגו 053-6248095
על המשרד

עורך הדין עמית גדליה הוא שותף ומנהל מחלקת חברות, ניהול סיכונים פיננסיים וחדלות פירעון במשרד עו"ד מורן גור ושות'.

המשרד הוא אחד המובילים והמנוסים בישראל בתחום התכנון והבנייה, בדגש על עיסוק בהתחדשות עירונית. למשרד היסטוריה בתחום הכוללת ייצוג של יותר מ-500 בניינים בתהליכים תכנון בנייה, הגשת עררים ועתירות, לצד עשרות פרויקטים של התחדשות עירונים אשר בנייתם הושלמה.

 

עו"ד עמית גדליה מלווה בעלי דירות במיזמי פינוי בינוי בהליכים שונים, כשהמודל הייחודי על פיו עובד המשרד כולל פעילות של בחינת החברות היזמיות, ניטור סיכונים פיננסיים של החברות המועמדות להתקשר עם הדיירים בחוזה ארוך שנים, במיוחד בתקופה מאתגרת בה המשק הכלכלי בישראל עובר עליות ומורדות.

המשרד, המונה 15 עורכי דין, מלווה את לקוחותיו מבחינה משפטית, תכנונית וקניינית, תוך עמידה איתנה על זכויות הדיירים ומקסום זכויותיהם באופן בטוח ומיטבי.


עו"ד עמית גדליה ניהל וסייע באלפי תיקי חדלות פירעון ופשיטת רגל של חברות ויחידים במסגרת עבודתו בכונס הרשמי והממונה על חדלות פירעון במשרד המשפטים. קודם לכן היה חבר הנהלה בכיר בחברות תרופות בין–לאומיות במשך למעלה מעשור והינו בעל ידע עשיר בדיני חברות וחדלות פירעון, סיכונים פיננסיים, הסדרי חוב וניהול הליכים מסחריים מורכבים.

שפות: עברית


המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עורך דין עמית גדליה
פניה ישירה אל עורך דין עמית גדליה

למעלה