עו"ד שני בנארדטה

עו"ד שני בנארדטה

הנופר 2 , רעננה (אזור השרון והסביבה)

משרדה של עו"ד שני בנארדטה הינו משרד בוטיק אשר דוגל במתן ייצוג משפטי מקצועי ואיכותי, תוך שמירה על קשר אישי ושקיפות מלאה. המשרד מטפל בתיקים מורכבים ורגישים בבתי המשפט ובבתי הדין הרבניים, עם ניסיון רב והבנה עמוקה של הדינמיקות המשפחתיות והאישיות המעורבות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

עו"ד שני בנארדטה, מגשרת ומוסמכת לביצוע ייפוי כוח מתמשך, מובילה את המשרד עם מחויבות להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחות המשרד. משרדנו ערוך לספק מידע אמין ועדכני, לייעץ לכם במקצועיות ולאפשר לכם ליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר, מותאם אישית לצרכים שלכם.

 

 

להלן תחומי פעילות המשרד:

 

ניכור הורי וחידוש קשר- ייצוג משפטי בתיקי ניכור הורי מורכבים הכוללים בין היתר חידושי קשר, תביעות נזיקיות בגין ניכור הורי/ תלונות שווא, שלילת מזונות בעילת "בן מרדן", הטלת סנקציות על הורה מנכר וכל סעד אשר נדרש לטובת הקטין. 

למשרד ניסיון רב בניהול תיקים הכוללים קטינים עם מוגבלויות שונות.

 

סכסוכי עיזבון- ייצוג משפטי וניהול הליכי הוכחות בסכסוכי עיזבון, הגשת התנגדויות לצוואה, עריכת צוואה "פרימיום" , הנפקת צו ירושה, עריכת הסכם עיזבון בין יורשים,

 

תביעת מזונות/ כתובה מן העיזבון, הגשת תביעות בעניין העלמת נכסי עיזבון.

 

גירושין- ייצוג בביהמ"ש לענייני משפחה ובביה"ד הרבני, הגשת תביעות בנושאים שונים- זמני שהות ואחריות הורית, מזונות, חלוקת רכוש, מזונות אישה כתובה וגט. סעדים זמניים והסכמים- צווי הגנה, צווי עיכוב יציאה מהארץ, צווים להבטחת טיפול רפואי/ פסיכיאטרי בקטינים, צו למדור ספציפי, הסכמי ממון.

 

עו"ד שני בנארדטה,מגשרת ומוסמכת לביצוע ייפוי כוח מתמשך.

 

עו"ד שני בנארדטה ,מובילה את המשרד עם מחויבות להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחות המשרד.

 

משרדנו ערוך לספק מידע אמין ועדכני, לייעץ לכם במקצועיות ולאפשר לכם ליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר, מותאם אישית לצרכים שלכם

 

אם אתם מחפשים ייעוץ או סיוע משפטי בכל עניין הנוגע לדיני משפחה ומעמד אישי, אל תהססו לפנות אלינו ולקבל מידע מדויק עדכני ומהימן.

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 01/04/2024

    אצל שני יש לכם להמשיך לישון בשקט והיא עובדת מסביב לשעון ומסבירה כול שלב ושלב. והכול נסגר בלי מלחמות תודה רבה לך שני
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 01/04/2024

    שני אחת ויחידה! מדהימה ולא מוותרת עד שהצדק ייצא לאור! ליוותה את אחי במקצועיות ורגישות ועזרה מעל ומעבר! בתיק מיוחד ולא פשוט של ניכור הורי מטורף במשך המון שנים! ותודה ענקית לך שני יקרה שבזכותך זכינו שאחי קיבל משמורת מלאה לשני ילדיו המקסימים שלנו! ממליצה בחום ומכל הלב בשמי ובשם משפחתי שזכינו להכיר אותך ולהיעזר בך יום ולייל ללא הפסקה עד לרגע המאושר שנלחמת להוציא את הצדק לאור! אלופה אוהבים ומעריכים אותך מכל המשפחה מהצפון! יישר כח ובהצלחה את מדהימה!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 31/03/2024

    שני הילכה קסם מהרגע הראשון פניתי אליה עם סיטואציה משפחתית בעייתית וקיבלתי יחס אישי הרגשתי שאני בידיים טובות ומכילות . בנוסף למקצועיות , סבלנות אין קץ והתחושה שלי היתה טובה מאוד ללא ספק הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה ועל כך אני מודה לך תודה אורנה ואהרון אוחיון.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 31/03/2024

    בזכות עורכת דין שני חיינו השתנו לטובה לאחר 6 שנים של ניכור הורי קשה הצליחה שני בחכמה, מקצועיות , ענייניות לגרום למהפך בבית הדין הרבני ואחי קיבל משמורת מלאה על שני ילדיו! זה תקדים שאין כמותו! ממליצה בחום שני לא רק עורכת דין שמלווה אותנו היא קשובה,זמינה, מכילה ותמיד שם עבור כולנו זכינו !
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

עו"ד שני בנארדטה
פניה ישירה אל עו"ד שני בנארדטה

למעלה