עו"ד דוד הכהן

עו"ד דוד הכהן

שחם 30 , פתח תקווה (אזור המרכז)

משרד עורך הדין דוד הכהן הינו משרד בוטיק המלווה ומייצג לקוחות בדיני משפחה והמעמד האישי על כל רבדיו, במשרד פועלת גם מחלקת מקרקעין מורחבת.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד דוד הכהן הינו משרד בוטיק, המייצג ומלווה לקוחות בתחום האזרחי, לעורכי הדין במשרד ניסיון עשיר  וידע מקצועי משפטי ופיננסי, שנצבר במשך שנים רבות בלווי תיקים מורכבים ומסובכים, והשגת התוצאות הטובות ביותר ללקוח/ה, משרדנו שם דגש על מקצועיות, שקיפות וזמינות מלאה ללקוח, יחס אישי ושרות אדיב, לכל אורך הטיפול בתיק מתחילתו ועד סופו ואף לאחריו.



מייסד המשרד עורך הדין דוד הכהן  בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) ובוגר תואר שני במנהל עסקים (A.B.Mׂׂ). 

 

מגשר מוסמך, ובעל רישיון בתיווך מקרקעין ממשרד המשפטים 

 

בין תחומי העיסוק העיקריים של משרד:

 

תחום דיני המשפחה על כל רבדיו - ייצוג בבתי משפט ובתי דין רבניים בעניני ; גירושין, כתובה, הסכמי ממון, חלוקת רכוש, הסדרי ראיה/הסדרי שהות, משמורת, מזונות ילדים, מזונות אישה, סרבנות גט, אלימות במשפחה, צו הרחקה, ייצוג בבית דין רבני, ייצוג בבית המשפט לענייני משפחה, הסדר התדיינות בסכסוכי משפחה, צוואה, צוואה פרמיום, צו קיום צוואה, צו ירושה, עיזבון, הסתלקות מצוואה, ניהול עיזבון. 

 

כמו כן, המשרד מלווה את לקוחותיו גם:

 

  •  בגביית מזונות

 

  •  חוב מזונות

 

  •  הליכי חדלות פירעון

 

  •  גביית שטרות וצ'קים 

 

  • מימוש פסקי דין  והליכים נוספים המתבצעים מול הוצאה לפועל.

 

במשרד של עורך הדין דוד הכהן פועלת מחלקת מקרקעין, המייצגת קונים ומוכרים של נכסי נדל"ן, הסכם שכירות, עניני מיסוי מקרקעין, הליכים משפטיים לפינוי מושכר, איחור במסירת דירה מקבלן, ליקויי בניה, הפרת הסכם, פיצוי מוסכם תמ"א 38  ועוד.

 

משרדנו שם דגש על מקצועיות, זמינות, יחס אישי ואדיב ללקוח, ניהול התיק מתחילתו ועד לסיומו המוצלח.

 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד דוד הכהן
פניה ישירה אל עו"ד דוד הכהן

למעלה