נחום ושות`משרד עורכי דין

נחום ושות'משרד עורכי דין

ראשון לציון 10 , אשקלון (אזור הדרום)

המשרד מעניק שירותים משפטיים בתחום הנזיקין, תאונת דרכים ועבודה, אובדן כושר עבודה, ביטוח סיעודי, ביטוח לאומי, תביעות משרד הביטחון, נפגעי פעולות איבה ועו

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
"אנחנו לא רק עורכי דין, ראשית אנחנו בני אדם. אנחנו מבינים את הקשיים שהלקוח חווה, ומחויבים לעזור לו לקבל את הפיצוי המגיע לו"
 
משרד עורכי דין נחום ושות' הוא משרד המתמקצע בתחום נזקי הגוף ובראשו עומדים עורכי הדין ליז וניסים נחום.משרדנו מעניק יחס אישי וצמוד ללקוח ומלווה אותו עד להשגת פיצוי מרבי תוך שקיפות ושיתוף הלקוח בתהליך.
 
אנו נותנים שירות בתחומים:
 
ביטוח לאומי- תאונת עבודה, נכות כללית ואובדן כושר עבודה, מחלות קשות, איבה, סיעוד, שר"מ, וכו'.
 
ביטוח- תביעות ביטוח תאונות אישיות תלמידים, אובדן כושר עבודה, נכות מפנסיה, חבות מעסיק, רשלנות עירייה..
 
המשרד פועל מתוך אמונה כי כל אדם שנפגע זכאי לקבל את הפיצוי המגיע לו. המשרד עובד בשיתוף פעולה עם גורמים רפואיים, ומשפטיים המעניקים חוות דעת משפטית לצורך הגשת התביעה בכדי להשיג ללקוח את הפיצוי המקסימלי.
 
המשרד מעניק ללקוחותיו יחס אישי ותומך לכל אורך הדרך ומלווה את הלקוחות מפתיחת התיק ועד לסיום ההליך כולל ייצוג בוועדות רפואיות, בתי משפט, הגשת ערעורים וניהול משא ומתן מול הגורמים השונים.
 
נפגעת? פנה אלינו עוד היום לייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות ועלות.
 
 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נחום ושות`משרד עורכי דין
פניה ישירה אל נחום ושות`משרד עורכי דין

למעלה