נועה כהן איפרח משרד עורכי דין

נועה כהן איפרח משרד עורכי דין

יצחק בן צבי 11 באר שבע, יגאל אלון 65 תל אביב , באר שבע (אזור הדרום)

משרד עו״ד נועה כהן איפרח מספק שירות,ייעוץ וייצוג בתחום דיני המשפחה והגירושין - בבתי המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

 

עורכת דין נועה כהן איפרח בעלת תואר ראשון במשפטים L.L.B בהצטיינות. מגשרת מוסמכת מטעם גישור נוה -צדק בע״מ ומוסכמת לעריכת ייפוי כוח מתמשך מטעם האפוטרופוס הכללי. מוסמכת הקורס דיני משפחה במשפט העברי וליטיגציה בבית הדין הרבני והקורס הלכה ומשפט בדין העברי בהנחיית הדין הרב מרדכי בוגייב.

 

המשרד עוסק הנושאים הבאים:

 

  • דיני משפחה - גירושין, פירוק שיתוף, חלוקת רכוש ואיזון משאבים, אחריות הורית משותפת וחלוקת הסדרי שהות, ידועים הציבור, מזונות ילדים ואישה, צו למניעת הטרדה מאיימת , צו הגנה, הסכם ממון, הסכם לחיים משותפים, אבהות, התרות נישואין, אפוטרופסות ועוד. צוואות/עיזבונות/ ייפוי כוח מתמשך - עריכת צוואה, עריכת ייפוי כוח מתמשך, בקשה לצו ירושה, בקשה לצו קיום צוואה, התנגדות לצוואה ועוד.

 

  •   נזקי גוף תאונות - ביטוח לאומי, נפגעי פעולות איבה, תאונות דרכים, תאונות עבודה ,קצבת ילד נכה. 

 

  • עו״ד כהן- איפרח עבדה לצד שופטים, ומכירה את ״מאחורי הקלעים״ של מתן ההחלטות ופסקי הדין, עסקה עם מגוון משמעותי של תיקים ויתרונה בבניית אסטרטגיה מדויקת עבורך אשר תקדם אותך לתוצאות וליעדים שנציב יחד בתחילת התהליך .

 

משרדנו מעניק ייצוג משפטי מקצועי ללא פשרות, יחס אישי, זמין ודיסקרטי ויסייע לך לצאת לדרך חדשה.

 

כתובות: יצחק בן צבי 11, באר - שבע.

יגאל אלון 65, תל - אביב.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 10 המלצות)
  • 14/03/2024

    עורכת דין מדהימה, מקצועית וקשובה. סייעה לי רבות. ממליצה בחום !
     

  • 13/03/2024

    נועה עזרה לי להתמודד בתהליכי גירושין כואבים ומטלטלים במיוחד, היא לא הייתה רק בפן המקצועי אלא ראתה את כל המכלול, בסופו של דבר בזכותה יכלתי להרים את הראש ולהבין שיש לי יכולת להילחם על מה שבאמת מגיע לה ובסופו של דבר לקבל אותו! תודה רבה על הכול
     

  • 13/03/2024

    הגעתי אל עו"ד נועה יפרח דרך המלצה,עוד בשיחה הראשונה הבנתי שיש פה אשת מקצוע שאוכל ללכת איתה את הדרך הלא פשוטה הזאת. ולשמחתי לא טעיתי. תודה רבה על ההקשבה והמסירות לתיק ועל המחיר ההוגן יש לציין.
     

  • 13/03/2024

    אני ממליצה על נועה המלצה חמה, נועה מקצועית מאוד בתחומה. מעבר למקצועיות המא גם אנושית, זמינה, ומעניקה שירות מלא ומסור.
     

  • 13/03/2024

    נועה יקרה, מילים לא יוכלו לתאר את הערכה והתודה שלי אלייך . את מקצועית ביותר ויסודית כל כך ומעל הכל נלחמת עבור הלקוחות שלך כאילו עבור עצמך! תמשיכי לעשות חיל ! אף אחד.ת לא יכול.ה עלייך! תודה על הכל!!!!
     

  • 13/03/2024

    עורכת דין אמיתית ישרה מקצועית וחושבת בעיקר לטובת הלקוח ממליצה ממש !!!
     

  • 12/03/2024

    מקצועית ורגישה, חכמה מאוד ומלאת נסיון. נותנת תחושה טובה, רואה את התמונה המלאה ובעיקר את טובת הילדים לנגד עיניה. הרגשה אמיתית שיש על מי לסמוך, שלא צריך לעבור את זה לבד, שאת בידיים טובות.
     

  • 12/03/2024

    עורכת דין כהן-יפרח מקצועית, קשובה לצורכי הלקוח וזמינה בכל עת. מגלה רגישות אמיתית ומנסה לסייע בכל דבר. אני ממליצה בחום על שירותיה המשפטיים של עורכת הדין כהן-יפרח.
     

  • 12/03/2024

    עו"ד יש כיום כל כך הרבה, אבל עו"ד כמו נועה זה אחת לדור. משקיעה בכל תיק ובכל לקוח כאילו מקרה אישי שלה. לא מוותרת על שום דבר, מעניקה יחס אישי ומקצועי לכל לקוח/ה. אנושית, קפדנית והכי ייסודית שיש.
     

  • 12/03/2024

    תודה רבה לך נועה יקירתי! לא יכולתי לבחור מישהי מקצועית ואנושית יותר שתלווה אותי בכל התהליך המפרך הזה! כיף גדול שהגענו ליעד שהצבנו יחד בהתחלה ועם כמה שפחות מלחמות. ממליצה בחום לכל מי שמחפש עורך דין לענייני משפחה, מספר 1 בתחום. תודה רבה לך נועה!
     

נועה כהן איפרח משרד עורכי דין
פניה ישירה אל נועה כהן איפרח משרד עורכי דין

למעלה