אטיאס ושות` עורכי דין

אטיאס ושות' עורכי דין

פרדס חנה - כרכור (אזור השרון והסביבה)

משרד יחיד בתחומו, צעיר ונמרץ, דינאמי ומוביל שינוי. שירות הלקוחות נעשה באמצעות שירות יצירתי ומקצועי, ליווי אישי תוך שקיפות ואמינות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

אטיאס ושות' עורכי דין הוא משרד ייחודי המייצר שינוי בתפיסה של שירות לקוחות, מספק שירות מקצועי ויצירתי, אמין שקוף ואישי. 


המשרד מתמקצע בדיני המקרקעין - מלווה עסקאות מכר של נדל"ן, הן מסחרי והן פרטי; בתחום המסחרי - תאגידים, חדלות פירעון ושיקום כלכלי, הוצאה לפועל וגבייה משפטית ודיני הגירה.

 

מחלקת מקרקעין


ניסיון עשיר בליווי פרויקטים שונים בתחום הנדל"ן - מתחילת העסקה, דרך שלב המו"מ, הרשויות הרלוונטיות והמסמכים הנדרשים ועד השלמת הפרויקט. כמו כן, המשרד מייעץ לבעלי קרקעות ומלווה בעלי נכסים בהיבטי מס בתחום העסקי.


מתעסקים בין היתר עם עסקאות של רכישה ומכירת דירה מיד שנייה, כמו גם רכישת דירה מקבלן, עסקאות קומבינציה, הסכמי שיתוף ופירוק במקרקעין, רישום ותיקון של צווי בית משותף, רכישה ומכירה של נכסים מסחריים, ייעוץ מיסוי מקרקעין, ליקויי בניה ועוד.

 

בתחום המסחרי - תאגידים

 

ליווי לקוחותינו החל מהצעדים הראשונים של פתיחת החברה ותוך כדי הפעילות המסחרית השוטפת. במידת הצורך, קיים שירות גבייה והנפקת אשרות עבודה לאנשי מקצוע זרים.

 

לקוחותינו הם פרטיים ועסקיים כאחד, לרבות חברות גדולות בתחומי התעשיה והשירותים, בנקים, רשויות מקומיות, גופים ציבוריים ועוד. המשרד מכיל צוות מנוסה המאפשר הגעה לתוצאות משפטיות אפקטיביות.


מחלקת גבייה והוצאה לפועל


למחלקה זו צוות מקצועי של עורכי דין וצוות אדמיניסטרטיבי המעניק שירותי גביה והוצאה לפועל לחברות רבות. המשרד מספק ללקוחותיו מקצועיות, אמינות ושקיפות מלאה בתחום זה, לצד תיאום בכל שלב.

 

מחלקת דיני ההגירה


לקוחותינו בתחום זה הן חברות המעסיקות עובדים זרים, או חברות שזקוקות לסיוע משפטי בהליכים של רילוקיישן עבור מומחים זרים לישראל, למשל חברות בניה, היי טק, מסעדות, חברות בתעשייה ועוד. המשרד מספק שירות של הנפקת אשרות עבודה למומחים זרים. 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אטיאס ושות` עורכי דין
פניה ישירה אל אטיאס ושות` עורכי דין

למעלה