ביבר לקואה חייקין הררי- משרד עורכי דין ונוטריון

ביבר לקואה חייקין הררי- משרד עורכי דין ונוטריון

משה לוי 11, בניין UMI , ראשון לציון (אזור המרכז)

משרד עורכי דין ונוטריון עוסק בתחום דיני עבודה, נזקי גוף ודיני ביטוח. הטיפול כולל ליווי אישי מתוך היכרות טובה ומקצועית של כל שותפה בתחום התמקצעותה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד ביבר לקואה חייקין הררי
משרד מוכר ויוקרתי בתחומי ביטוח, נזקי גוף וכן דיני עבודה. מנהל את פורום אובדן כושר עבודה באתר.


המשרד מנוהל על ידי שלוש שותפות: עו"ד עדי ביבר לקואה, עו"ד ליטל ביבר חייקין ועו"ד לירון ביבר הררי אשר מלוות ומייצגות באופן אישי ומקצועי את לקוחותיהן, זאת תוך היכרות עמוקה של תחומי עיסוק המשרד, כולל הסוגיות הייחודיות של כל תחום.


ביטוח אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות


מבוטח שהפריש תגמולים לאורך תקופה לקרן פנסיה מקיפה, יהיה זכאי לפיצויים בגין אובדן כושר עבודה בזכות פנסיית נכות, זאת בהתאם לתקנון של אותה קרן.


ביטוח אובדן כושר עבודה נועד לזכות מבוטחים בפיצויים בעקבות אי מסוגלות שלהם לבצע עבודה בתקופה ארוכה מתקופת ההמתנה שמוזכרת בפוליסה, זאת בעקבות מחלה או תאונה.


למרבה הצער, לעתים קרובות מבוטחים נאלצים להיתקל בסירובן של חברות הביטוח לשלם להם את הפיצויים המגיעים להם, אף על פי שהתנאים האמורים בפוליסה מתקיימים.


המשרד מייצג לקוחות מול חברת הביטוח ומול קרן הפנסיה כאחת. הייצוג נעשה החל מהפנייה הראשונה ועד לקבלת הזכויות באופן מלא בהליך המשפטי.


ביטוח סיעודי


פעמים רבות חברת הביטוח מסרבת לשלם פיצויים למבוטחים, גם כאשר שילמו עבור ביטוח סיעודי במשך שנים רבות. התשלום יכול להיעשות באופן פרטני אך גם בידי קופת חולים או קבוצות ביטוח (עד תום שנת 2017).


המשרד מייצג את לקוחותיו במקרה של דחיה מול חברת הביטח בהליך משפטי עד למיצוי התגמולים הנזכרים בפוליסה.

 

ביטוח לאומי


המשרד מייצג מול המוסד לביטוח לאומי לקוחות אשר נפגעו בתאונות עבודה. השירות המשפטי כולל ייצוג בוועדות רפואיות מטעם המוסד לביטוח לאומי וכן ליווי מלא לאורך כל ההליך.

 

תאונות תלמידים


באופן כללי, פעוטות מגיל 3 עד תלמידי כיתה י"ב אשר לומדים במוסד חינוכי כפי שמוגדר בחוק לימוד חובה - מבוטחים בפוליסה לביטוח תאונות אישיות לתלמידים.


הפוליסה מקנה זכאות לפיצויים במקרה של תאונה שבה נגרם נזק גופני שהוביל לנכות זמנית, נכות קבועה או חס וחלילה למוות.


פוליסה לביטוח תאונות אישיות מבטחת תאונות שעברו תלמידים 24/7 כולל תאונות שאירעו בחגים ובחופשות, ללא קשר למקום אירוע התאונה - אם התרחשה במוסד החינוכי או מחוצה לו.


תאונות אישיות ונכות מתאונה

 

בביטוח תאונות אישיות המבוטחים זכאים לפיצויים על נזקי גוף שנגרמו בתאונה, זאת בהתאם לכיסויים שרכשו במסגרת הפוליסה.

 

הכיסויים האפשריים בביטוחים אלו הם:

 

  • פיצוי בגין מוות בעקבות תאונה
  • נכות בעקבות תאונה
  • שברים בעקבות תאונה
  • אובדן כושר עבודה בעקבות תאונה
  • אשפוז בעקבות תאונה
  • מצב סיעודי בעקבות תאונה ועוד.

 

המשרד מייצג נפגעים בתאונות אלה עד לקבלת מלוא הזכויות, גם באופן ישיר מול הביטוח וגם בבית המשפט. המשרד פועל לקבלת פיצוי גבוה ככל הניתן, שישקף את נזק הגוף שנגרם בעקבות התאונה.

 

תאונות דרכים


על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, מי שנפגע בתאונת דרכים יכול לדרוש פיצוי על נזקי הגוף שנגרמו כתוצאה מהתאונה, אפילו אם מדובר בנזק קל שחלף תוך זמן קצר. זאת למעט חריגים הקבועים בחוק.

 

החוק מטיל אחריות באופן מלא על חברת הביטוח המבטחת את הרכב, והיא זו שצריכה לפצות את הנפגעים בגין הנזקים שנשארו להם אחרי התאונה. לכן אין חשיבות אם הנפגע אשם בהתרחשות התאונה.


נהג שנפגע בתאונת דרכים כתוצאה מהתנגשות ברכב שהיה מצוי לפניו, זכאי אף הוא לפיצויים מחברת ביטוח החובה המבטחת את רכבו, ובמידה ואירעו לו נזקי גוף אז פיצויים גם בגין זה.


כך גם הולך רגל שחצה כביש ברמזור אדום וכתוצאה מכך נפגע מרכב, יכול לתבוע פיצויים מחברת ביטוח החובה של נהג הרכב שפגע בו.
המשרד מייצג נפגעים גם בתאונות דרכים חמורות וקטלניות, שבעקבותיהן נגרמו נזקי גוף קשים.

 

תאונות שנגרמו בעקבות מפגעים / רשלנות


למרבה הצער, מדי פעם נגרמות תאונות שמובילות לנזקי גוף חמורים. לדוגמה נפילה ברחוב כתוצאה ממפגע על המדרכה, תאונה באתר נופש, החלקה במקלחת או במדרגות, בחדרי אוכל, תאונות בסופרמרקטים, החלקה בחנות, פגיעה ממכשירים או מוצרים שונים בבתי עסק, פגיעה עקב שימוש שגוי במכשיר בחדר כושר ועוד.


לעתים קרובות הסיבה להתרחשות התאונה היא תיחזוק לקוי, צוות מצומצם של עובדים, היעדר הדרכה, ניקיון או פיקוח ראויים וכו'.
המשרד מייצג את מי שנפגעו בתאונות שנגרמו בשל רשלנות גורמים שונים, לרבות מעבידים בתאונות עבודה, עד שמקבלים פיצויים מרביים על הנזקים שנגרמו בתאונה.

דיני עבודה


המשרד מעניק ייעוץ לעובדים ולמעסיקים במגוון סוגיות בתחום משפט העבודה, ומייצג את לקוחותיו בכל הערכאות השונות, כולל בגישורים, שימועים ומו"מ אישי או קיבוצי.


מייעץ ומלווה בתהליכי פיטורים, התפטרויות המזכות בפיצויי פיטורים, שינויים ארגוניים, חבויות פנסיוניות, חוזי עבודה, פרישה מעבודה, זכויות מכוח הסכמים קיבוציים וצווי הרחבה, בדיקת זכויות וחבויות וכיוצא בזאת.


המשרד מסייע בניסוח מסמכים משפטיים בתחום משפט העבודה, חוזים והסכמים, פשרות, ויתורים וחוות דעת.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ביבר לקואה חייקין הררי- משרד עורכי דין ונוטריון
פניה ישירה אל ביבר לקואה חייקין הררי- משרד עורכי דין ונוטריון

למעלה