בר&אטיאס משרד עורכי דין

בר&אטיאס משרד עורכי דין

הנרייטה סולד 8א' רסקו סיטי , באר שבע (אזור הדרום)

משרד עורכי הדין -"בר&אטיאס" עוסק בתחום הרשויות המקומיות, המיסוי העירוני, ובעיקר בהפחתת ארנונה, אגרות והיטלים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורכי הדין "בר -אטיאס" עוסק בתחומים הבאים:

 

רשויות המקומיות - תכנון ובינוי, המיסוי העירוני, ובעיקר בהפחתת ארנונה, אגרות והיטלים.

 

הוצאה לפועל - ייצוג וניהול תיקי פשט"ר, תיקי זוכים/חייבים, בלשכת ההוצאה לפועל ובכל הערכאות המשפטיות, מתן מענה מידי וניהול כל ההליכים מרגע היווצרות החוב ועד סגירת התיק, לשביעות רצונו של הלקוח.

 

מקרקעין/נדל"ן - ייצוג ברכישה ובמכירת נכסי מקרקעין, טיפול ועריכת הסכמי מכר/שכירות לנכס, ייצוג מול משרדי מיסוי מקרקעין ומול משרדי הממשלה האחרים בכל המחוזות, מתחילת ההליך ועד לרישום הסופי של הנכס במשרדי רישום המקרקעין.

 

דיני העבודה - ייצוג עובדים/מעסיקים בתביעות שכר וזכויות סוציאליות אחרות, ייצוג בהסכמי פשרה, תוך שמירה על אינטרס הלקוח בבתי הדין לעבודה ובערכאות השונות.

 

מקצועיות, יסודיות, שקיפות, שירות איכותי וזמינות - הם חמשת העקרונות המלווים אותנו בעבודתנו מול הלקוח, מול הרשות המקומית ומול משרדי הממשלה האחרים, תוך שמירה על יחסי עבודה מצוינים עם כל הגורמים.

 

אנו מאמינים בניסיונות פשרה ופתרון סכסוכים בדרכי שלום אך עם זאת, איננו נרתעים מניהול הליכים בנחרצות ובנחישות בכל הערכאות, כאשר טובתו של הלקוח עומדת לנגד עינינו.

 

ייחודנו בתחום המיסוי העירוני הוא במענה מקיף ללקוח, החל ממערך הבדיקה הטכני של דרישת התשלום ושרטוטי המדידה, השגות על דרישת החיוב וכלה בפן המשפטי, בייצוג לקוחות בכל הערכאות, מוועדות הערר לארנונה כללית, ועד לבית המשפט העליון.

 

בין שירותי המשרד:

 

•בדיקות להפחתת ארנונה/אגרות והיטלים

•בדיקת מרכיבי החיוב בדרישת התשלום

•בדיקת מדידות הנכסים

•אספקת שירותי מדידה

• בדיקת צו הארנונה הרלוונטי והתאמת החיוב לצו הארנונה

•בדיקת החקיקה הרלוונטית

•בדיקת חריגות מחוקי ההסדרים

•בדיקת סבירות החיוב

 

בנוסף, מספק המשרד ייעוץ וחוות דעת משפטית בכל התחומים המצוינים לעיל.

 

 

מייסדי המשרד: עו"ד מאיר אטיאס ועו"ד אודי בר.

 

עו"ד מאיר אטיאס -התמחה בתחום המיסוי העירוני בחברת עוה"ד של עו"ד ירון דיין, דוקטורנט למשפטים באוניברסיטה העברית ומחבר הספר "מדיניות המיסוי העירוני והארנונה הכללית".

 

בשנים בהם עבד כעו"ד שכיר במשרד עורכי הדין "דיין אטיאס" טיפל וייצג גופים גדולים בתביעות ארנונה בסכומים גבוהים מאוד, מול הרשויות בכל הערכאות. כמו כן ניהל ופיקח על תחום הגבייה, הוצל"פ, של מס' רשויות מקומיות אותם מייצג המשרד וייצג אותם בכל הערכאות, תוך מתן חוות דעת משפטית לרשות וייצוג בהסכמי פשרה מול החייבים.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 21/07/2016

    עו"ד מאיר אטיאס - שירותי ומקצועי מאוד בתחום הרשויות המקומיות ובמיוחד בנושא הפחתה בארנונה.
     

בר&אטיאס משרד עורכי דין
פניה ישירה אל בר&אטיאס משרד עורכי דין

למעלה