סיגל אלפסי בן-ישעיה

סיגל אלפסי בן-ישעיה

רמב"ם 29 , חדרה (אזור השרון והסביבה)

משרד עורכי דין בחדרה, העוסק בנדל"ן ודיני מקרקעין, ייצוג מוכרים ורוכשים של דירות יד שנייה, רוכשים וקבוצות רוכשים מקבלן, מגרשים לבנייה עצמית, נדל"ן מסח

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורכי דין סיגל אלפסי בן-ישעיה עוסק בייצוג בעסקאות נדל"ן ובדיני מקרקעין.

 

במשך השנים, משרדנו ייצג אלפי לקוחות בעסקאות מכירה, רכישה והחלפה של בית המגורים, ברכישה של דירה חדשה מקבלן, רכישת מגרש לבנייה עצמית ולבניה רוויה, ייצוג קבוצות ברכישה מקבלן, עסקאות פינוי בינוי, עסקאות קומבינציה ועסקאות נדל"ן מורכבות, ייצוג חברות בנייה וקבלני בניה ועסקאות נדל"ן מסחרי.

 

עסקה של רכישת דירה הינה לרוב העסקה הגדולה ביותר שמבצע אדם בחייו, עסקה כזו צריכה להיות מטופלת רק על ידי עורך דין העוסק בתחום הנדל"ן, עורך דין אשר צבר ניסיון רב בתחום ואשר הנדל"ן הינו תחום עיסוקו הבלעדי, כך שעורך הדין יוכל להיות תמיד עם "היד על הדופק" ומעודכן באופן מתמיד בשינויי החוק והפסיקה, עדכונים שמשתנים ומתחדשים מדי יום, הן בפסיקת בתי המשפט בישראל והן בשינויי חקיקה והוראות ביצוע במיסוי המקרקעין.

 

צוות עורכי הדין של משרד עורכי הדין סיגל אלפסי בן-ישעיה כולל חמישה עורכי דין אשר כולם עוסקים בדיני המקרקעין ולכל אחד תחום עיסוק מיוחדת, לרבות עורך דין העוסק במיסוי מקרקעין, עורך דין העוסק בייצוג בעסקאות קנייה או מכירת דירת יד שנייה, עורך דין העוסק ברישום זכויות ובתים משותפים, עורך דין העוסק בייצוג קונה וקבוצות רוכשים ברכישת דירה חדשה מקבלן / יד ראשונה, עורך דין העוסק במגרשים, נדל"ן מסחרי ועוד.

 

משרד עורכי הדין סיגל אלפסי בן ישעיה בחדרה, מייצג מדי שנה מאות בעלי בתים בחדרה והסביבה, המשרד כולו מיועד וערוך למטרה זו, ולמטרה זו בלבד, דבר אשר מבטיח ללקוחות שלנו מקצועיות ללא פשרות, זמינות מרבית ושירות אישי וגיבוי של חמישה עורכי דין, כולם עוסקי בתחום הנדל"ן על רבדיו.

 

מטבע הדברים, משרדינו הינו בעל גישה וקשרים הדוקים עם כל המוסדות, הרשויות, הבנקים למשכנתאות ונותני שרות שונים בחדרה והסביבה, הכל כדי להעניק ללקוחות שלנו את השרות המקצועי, היעיל, האמין והזמין ביותר.

 

משרד עורכי הדין סיגל אלפסי בן ישעיה בחדרה – הבית שלך בידיים טובות!

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 28/07/2014

    מקצועיות ושירות איכותי. אמנם הגעתי רק ליעוץ והעסקה לא יצאה לפועל. אך הייעוץ שקיבלתי היה מדויק והשירות אדיב ומקסים.
     

סיגל אלפסי בן-ישעיה
פניה ישירה אל סיגל אלפסי בן-ישעיה

למעלה