שרון מגן, עורכת דין ומגשרת

שרון מגן, עורכת דין ומגשרת

תוצרת הארץ 3, ב.ס.ר סיטי, מגדל T קומה 18, ת.ד. 3606 , פתח תקווה (אזור המרכז)

ייצוג מעסיקים בתחום דיני העבודה - ביקורות של משרד העבודה, חקירות של רשות האוכלוסין, תביעות וכתבי אישום בבתי הדין לעבודה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 10 המלצות

חייגו 053-9429025
על המשרד

עו"ד מגן עוסקת בתחום דיני העבודה שנים רבות, מאז התמחותה בעריכת דין בשנת 2005, והסמכתה כעורכת דין בשנת 2006. 

 

עו"ד מגן מייעצת למעסיקים רבים ומובילים במשק, ומייצגת בכל ההיבטים של דיני עבודה, לרבות בביקורות של משרד העבודה ובחקירות של רשות האוכלוסין בנוגע להעסקת עובדים זרים. 

 

עו"ד מגן צברה ניסיון רב בייצוג מעסיקים גם בבתי הדין לעבודה, הן בתביעות עובדים, והן בכתבי אישום מטעם רשות האוכלוסין ומשרד העבודה. 


עו"ד מגן מעניקה ייעוץ שוטף לעסקים, החלים עליהם יחסי עבודה קיבוציים.

 

יעוץ שוטף וניסוח הסכמי עבודה עדכניים, מקטין חשיפה לתביעות וקנסות, וחוסך למעסיק עלויות משפט מיותרות. 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני עבודהדיני עבודה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 10 המלצות)
  • 08/09/2022

    לשרון הופניתי על ידי חבר (שהוא גם עו״ד) כשביקשתי ממנו המלצה לעו״ד שיוכל לעזור לי. אחרי שדיברנו בפעם הראשונה ישר הבנתי שיש לי עסק עם תותחית והיא הוכיחה את זה שוב ושוב, ואחרי תיק שנמשך למעלה משלוש שנים והרבה סיבוכים שלא ציפינו להם, היא הצליחה להשיג את מה שהגיע לי ועם הרבה עבודה ועשייה מעל ומעבר. ממליץ בחום רב.
     

  • 29/10/2021

    את שרון הכרתי לאחר המלצה חמה מהרו״ח שלי. הגעתי לשון לאחר שהחלטתי להעביר את כלל העובדים בחברה לחוזים אישיים, תהליך ארוך ומייגע שכלל גם לא מעט בעיות ושאלות משפטיות. בנוסף לכל זה היתה לי עובדת שניסתה להעביר אותי 7 מדורי גהינום והגישה תלונות נגדי ונגד החברה בכל מקום אפשרי. נפלו עלי ממשרד העבודה, נושא פנסיה ומה לא. אני יכול לכתוב בצורה ברורה שבלעדי שרון הייתי משלם מאות אלפי שקלים ואף הייתי יכול להגיע לכדי פשיטת רגל. היום, אחרי 4 שנים של שירות, הכל מסודר, מתועד, בטוח וכל העובדים מקבלים את מה שהם צריכים לקבל. שרון מבחינתי היא חותמת איכות בתחום שלה בחברה שלי. ממליץ בחום
     

  • 13/07/2020

    את שרון הכרתי כבר לפני ארבע שנים במסגרת תביעה שלי מול מעסיק וכמובן שזכיתי בתביעה. מאז שרון מלווה אותי בייעוצים שונים בכל מה שקשור למשאבי אנוש ודיני עבודה. שרון היא אישיות נדירה גם מבחינת ההקשבה שלה, הפתרונות היצירתיים שלה (כי הרי החוק לא כל כך ידידותי...) הליווי האישי בכל שאלה, תמיכה ומה לא. היא לא רק עורכת דין בנושא דיני עבודה ומגשרת בחסד עליון, אלא אישיות מיוחדת שתמיד תמיד בשבילך. בשבילה זה לא רק כסף אלא שליחות. ממליצה בחום לכל נושא רק את שרון.
     

  • 06/04/2020

    מפגישה אחת הצבנו מטרות בעזרת אבחון מקצועי ביותר של שרון והשגנו אותן בצורה מהירה וקלילה. קיבלתי יחס מעולה ותומך. תודה ענקית על העבודה ולבסוף גם המטרה שהושגה! אם אתם רוצים להגיע לתוצאות אז רק עם שרון:)
     

  • 20/01/2019

    כבר בפגישות הראשונית אפשר לראות את האיכפתיות והאדיבות. אבל כשנכנסים איתה לבית מפשט מגלים את המקצועיות, החריפות והידע הרב שיש לה בתחום. תיק שהיה אמור להיגרר 3 שנים היא סגרה לי בדיון הראשון! תודה רבה, דניאל.
     

  • 28/11/2018

    מקצוענית אמיתית. ניהול התיק מתחילתו ועד סופו נעשה במקצוענות, אורך רוח,וסבלנות אין קץ. בקיאות בפרטים ( יותר ממני). נתנה לי ביטחון ושרט תעשייתי. ממליצה בחום
     

  • 01/05/2017

    עורכת דין מבריקה מקצועית ואמינה תודה רבה על הכל!
     

  • 06/03/2017

    חברים, בתור לקוח של שרון במספר תיקים גדולים שמתנהלים מזה 4 שנים בבית הדין, אני יכול לספר לכם שנדהמתי מעבודתה ומהופעותיה בבית המשפט. שרון ייצגה אותי בכבוד רב ובמקצועיות אין קץ. השקיעה מזמנה וממרצה, נתנה לי בטחון והביאה אותי לתוצאות חסרות תקדים. אשמח להרחיב את המלצותיי לכל דורש. בברכה, ליאור עזורי 0546620023
     

  • 05/03/2017

    תודה שרון על הנועם והמקצועיות
     

  • 03/08/2016

    מסורה, דייקנית, חרוצה והוגנת.
     

שרון מגן, עורכת דין ומגשרת
פניה ישירה אל שרון מגן, עורכת דין ומגשרת

למעלה