רועי חלפון - משרד עורכי דין

רועי חלפון - משרד עורכי דין

הארבעה 8 , תל אביב (אזור המרכז)

רועי חלפון - משרד עורכי דין העוסק בדיני המשפחה והירושה, כולל ייצוג בבתי המשפט ובתי הדין הרבניים, תוך ליווי צמוד ומתן מענה אישי ומקצועי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד


משרדו של עו"ד רועי חלפון שוכן ברחוב הארבעה 8 בתל-אביב (בסמוך לסינמטק בתל-אביב).


המשרד עוסק בתחום דיני המשפחה והירושה על כל ההיבטים הנגזרים מכך, כולל ייצוג מלא והופעה בבתי המשפט השונים ובתי הדין הרבניים בישראל, לרבות ייצוג מול גורמים נוספים כגון הרשם לענייני ירושה, לשכת רישום המקרקעין וכיוצ"ב.


אין ספק כי עולם "דיני המשפחה והירושה" מהווה את אחד מתחומי המשפט הרגישים ביותר, אשר תופסים את כולנו, קשורים לכולנו וחשובים לכולנו – כל אחד על פי תפיסת עולמו, על פי ניסיונו, על פי בחירתו ולעיתים רבות – על פי גורלו.


משרדו של עו"ד חלפון מצליח, על פני השנים, לשלב בין אסטרטגיה, ידע, ובקיאות בתחום דיני המשפחה והירושה, לבין טיפול רגיש, יצירתי ומסור בלקוחות המשרד, מתוך הבנה והפנמה כי את המסע הזה אנחנו צועדים ביחד ולא לבד!


משרדו של עו"ד חלפון ייצג במשך השנים לקוחות רבים וצבר ניסיון רב בתחומי המשפט המגוונים בינהם דיני המעמד האישי ודיני הירושה, לרבות התמודדות עם נושאים כגון גישור, גירושין, מזונות אשה וקטינים, משמורת ילדים, הסדרי ראיה, חלוקת רכוש, הסכמי ממון, התרת נישואין, צווי הגנה, אפוטרופסות, ידועים בציבור, מקרקעין, ירושה/צוואה.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רועי חלפון - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל רועי חלפון - משרד עורכי דין

למעלה