סגלוביץ` ושות` משרד עו"ד ונוטריון

סגלוביץ' ושות' משרד עו"ד ונוטריון

אחוזה 83, פינת ארלוזורוב 2 , רעננה (אזור השרון והסביבה)

משרדנו קיים למעלה מ 12 שנים ועוסק בתחומים: מקרקעין / נדל"ן, ליטיגציה, משפט מסחרי וכן בפעילות גלובאלית.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד סגלוביץ' ושות' חרט על דגלו להעניק ייצוג משפטי תוך שאיפה למצוינות, מקצועיות ללא פשרות ומתן שרות אמין ומהיר.

על המשרד:
בראש המשרד ניצב עו"ד ונוטריון גיא סגלוביץ´, אשר הקים את המשרד, לאחר הכשרה אקדמאית מקיפה,ולאחר התנסות ארוכה בעבודה במשרדים המובילים בארץ. משרד סגלוביץ´ ושות´ מעניק שירות משפטי איכותי תוך דגש על מקצועיות, העמקה בפרטים וחתירה למטרה, יחד עם מתן יחס אישי לכל לקוח, שילוב אשר רק משרד בוטיק יכול להעניק לקהל לקוחותיו.

צוות המשרד:
הדרך לעמידה ביעדים שמשרד סגלוביץ´ ושות´ הציב לעצמו מתחילה בצוות עורכי דין מהשורה הראשונה, בעלי בסיס אקדמאי איתן וניסיון מקצועי בטיפול בלקוחות ובתיקים מורכבים, וממשיכה בהשקעה רבה וללא פשרות לטובת הלקוח.


העבודה הטובה המתבצעת במשרדנו הובילה אותנו לליווי של גופים מובילים במשק ובכלל זה לשכת המהנדסים האדריכלים האקדמאים במקצועות הטכנולוגיים בישראל (ע"ר) וחברות מובילות מענפים שונים.


עו"ד גיא סגלוביץ´, העומד בראש המשרד, נושא בשלל תפקידים בנוסף על מתן שירות משפטי ללקוחותיו. כך שימש ומשמש עו"ד סגלוביץ´ בתפקידים שיפוטיים שונים, דוגמת יו"ר וועדת הערר לענייני ארנונה בעיר כפר – סבא, שופט ברשות השיפוט של ההסתדרות וכו´. תפקידים שיפוטיים אלו, מקנים למשרד סגלוביץ´ ושות נדבך נוסף של מקצועיות ויתרון בהתמודדות עם הבעיות המונחת לפתחו של המשרד על ידי קהל לקוחותיו.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סגלוביץ` ושות` משרד עו"ד ונוטריון
פניה ישירה אל סגלוביץ` ושות` משרד עו"ד ונוטריון

למעלה