עו"ד ולטפריינד יניב

עו"ד ולטפריינד יניב

הרצל 91 (בית עציון, ת.ד. 6384) , באר שבע (אזור הדרום)

משרדי עוסק בייצוג נפגעי נזקי גוף לרבות, תביעות בגין רשלנות הרפואית, תאונות עבודה, תאונות דרכים, ביטוח לאומי וכן תביעות על פי פוליסות ביטוח שונות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדי עוסק בייצוג נפגעי נזקי גוף לרבות, תביעות בגין רשלנות הרפואית, תאונות עבודה, תאונות דרכים, ביטוח לאומי וכן תביעות על פי פוליסות ביטוח שונות.

 

משרדי מייצג תובעים בלבד, משרדי מעמיד לרשות לקוחותיו את מיטב המומחים בתחום הרפואה, ופועל מתוך שאיפה למיצוי מלוא זכויותיו המשפטיות של הלקוח, תוך שיתוף הלקוח בכל שלבי הטיפול השונים, ומתן יחס אישי ומקצועי.

 

משרדי מספק מענה משפטי בתחומים:


תביעות למימוש זכויות בביטוח לאומי - משרדי מעניק ללקוחותיו ליווי משפטי מקצועי בתביעות כנגד המוסד לביטוח לאומי.( נכות כללית, ניידות, תאונות עבודה, גמלאות ילד נכה ועוד). ההבנה המעמיקה של הנתונים המופיעים בתיק הרפואי של לקוחות המשרד, לאור השכלתי הרפואית, תורמת למיצוי זכויותיהם.


טיפול בתביעות עקב תאונות דרכים - כל נפגע תאונת דרכים עובר טראומה גופנית ונפשית קשה וזכאי לפיצוי לפי חוק. משרדי מעניק ליווי משפטי מקיף בתביעות למול חברות הביטוח. צורו קשר כעת עם משרדי על מנת להעריך את גובה הפיצויים המגיע לכם.

 

תביעות רשלנות רפואית- רשלנות רפואית פירושה מתן שירותים רפואיים תוך סטייה מרמת הזהירות הסבירה, כאשר סטייה זו גרמה נזק למטופל. משרדי מעניק שירות ייעוץ ובחינת האפשרות להגשת תביעה, הליך הבדיקה מלווה בייעוץ רפואי צמוד.

 

תביעות סיעוד- כולנו מבוטחים בביטוח סיעודי, הביטוח ניתן על ידי קופות החולים או בפוליסות פרטיות, אך לצערנו, כיום חברות הביטוח דוחות את מרבית המבוטחים אשר רוצים לממש את זכויותיהם. נתקלתם בבעיה, פנו עוד היום למשרדי.

 

הנני

 

* בוגר תואר ראשון ברפואת חירום מאוניברסיטת בן גוריון- B.EMS.

 

* בוגר קורס פארמדיקים- EMT-P.

 

* בוגר קורס גישור, מכון גבים.

 

* במשך 6 שנים עבדתי כפאראמדיק בארגון מגן דוד אדום.

 

*בעל ידע רפואי מעמיק וניסיון קליני רב.

 

* חבר באגודה לרפואה ומשפט.

 

* משרת כקצין רפואה ומדריך רפואה בחיל.

 

* בוגר השתלמויות ברשלנות רפואית,נזיקין וביטוח של לשכת עורכי הדין.

 

* עמית בעמותת יוניסטרים- עמותה לקידום בני נוער מהפריפריה, אשר שואפת לפתח הנהגה עסקית- חברתית, אשר תפעל למען שינוי חברתי.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד ולטפריינד יניב
פניה ישירה אל עו"ד ולטפריינד יניב

למעלה