טלוי קאופמן ושות`

טלוי קאופמן ושות'

בארי 5(ב) , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עו"ד טלוי קאופמן בעל ניסיון עשיר בתחום משפט מסחרי, דיני מקרקעין ומיסוי מקרקעין, דיני משפחה, דיני עבודה ועוד

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרד עוה"ד טלוי קאופמן ושות' הינו משרד המעניק שירותיים במשפטיים בערכאות השונות ובתחומי העיסוק המפורטים באתר.
המשרד מתגאה במתן שירות אישי וייחודי לכל לקוח ולקוח תוך כדי שימת דגש על רצונותיו ומטרותיו של הלקוח. עם קבלת הטיפול, ואף במקרים רבים לפני כן, מקבל הלקוח סקירה וחוות דעת משפטית בכל הנוגע לאפשריות המשפטית העומדות לרשותו תוך כדי ציון הסיכונים והסיכויים שבכל אפשרות ואפשרות. יחד עם הלקוח נבחרת האסטרטגיה המשפטית ודרכי הפעולה ליישומה עד לסיום ההליך המשפטי.

עוה"ד ועובדי המשרד זמינים ללקוחות המשרד לכל שאלה או בקשה או התייעצות מתוך אמונה והבנה שטיפול אישי וייחודי לכל לקוח ולקוח הינו הכרחי להצלחה משפטית אשר אף מקנה ללקוח שקט נפשי וודאות יחסית בכל הנוגע למצבו המשפטי.


אחד התחומים הייחודיים של המשרד הינו ייעוץ לחברות בקשיים תוך כדי בחינת האפשריות העומדות לפתחן וזאת יחד עם מנהלי החברה ובעלי המניות שלה. המשרד מעניק חוות דעת משפטיות מעמיקות הסוקרות את דרכי הפעולה העומדים בפני החברה תוך כדי שילוב היבטים כלכליים, מימוניים, חשבונאיים, מיסויים ועסקיים. לצורך כך המשרד אף נעזר במשרד רו"ח ואנשי מקצוע מתחום הכלכלה.
בין לקוחותיו הקבועים של המשרד נמצאים תאגידים מובילים בישראל, תאגידים זרים, מוסדות פיננסיים ויחידים.


חזון המשרד הוא להיות אחד ממשרדי עוה"ד המובילים בישראל תוך עשור בתחום המסחרי, בתחום הנדל"ן ובתחום דיני משפחה.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טלוי קאופמן ושות`
פניה ישירה אל טלוי קאופמן ושות`

למעלה