עורכת דין ומגשרת רביה-טל סלומון (שבח)

עורכת דין ומגשרת רביה-טל סלומון (שבח)

בנימין 4 , רחובות (אזור השפלה והסביבה)

משרד עו"ד רביה-טל סלומון (שבח) מספק שירות משפטי איכותי ורגיש בדגש על צורכי הלקוח והגנה על זכויותיו מתחילת ההליך המשפטי ועד תומו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 7 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד רביה-טל סלומון (שבח) עוסק בליווי אישי ובייצוג משפטי בתחומי דיני המשפחה וההוצאה לפועל.

 

ביחד עם צוות המשרד, עוה"ד והמגשרת רביה-טל סלומון (שבח) פועלת במלוא הנחישות כדי להגן על האינטרסים שלכם, לשמור על זכויותיכם ולהשיג עבורכם את הפתרון המתאים והטוב ביותר לקראת יציאתכם לדרך חדשה.


תחומי המשרד:

 

✔ דיני המשפחה - גירושין, מזונות ילדים, מזונות אישה, משמורת וזמני שהות לרבות משמורת משותפת, חלוקת רכוש, ניהול תיקי מזונות בהוצאה לפועל, אלימות במשפחה, עבירות מין במשפחה ועוד.

 

✔ הוצאה לפועל - ייצוג חייבים כולל ניהול משא ומתן, טענת פרעתי, איחוד תיקים, עיקולים, צווי עיכוב יציאה, הגבלת רישיון נהיגה, ניהול תיקי מזונות בהוצאה לפועל ועוד.

 

נשמח לעזור לכם.

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 7 המלצות)
  • 17/09/2020

    כמעסיק קיבלתי מכתב עיקול צד ג`. לא ידעתי איך אני אמור להתנהג כדי לשמור על החוק. פניתי לרביה. היא עזרה לי במקצועיות ויסודיות. עכשיו אני רגוע שעשיתי את הדבר הנכון. תודה רבה! אני ממליץ לכל מי שצריך להעזר ברביה.
     

  • 05/08/2020

    הכי טובה שיש!
     

  • 12/02/2019

    רביה היא האמא והאבא של הלקוחות! מוכשרת! מעבר למקצועיות לב עצום, גדול ושופע! רגישה, מנחמת ונותנת לי את התחושה שאני יכולה לישון טוב בלילה והיא תהפוך עולם בשבילי. לרביה פנית-מכל הדאגות התפנת!
     

  • 30/05/2018

    רביה העניקה לנו טיפול מסור, מקצועי ושירותי! תמיד זמינה, נעימה, מסבירה, מקצועית ביותר ויסודית. תודה רבה לך ולנויה! ממליצה בחום!!!
     

  • 14/11/2017

    מקצועית מאוד ומקסימה
     

  • 16/04/2016

    תותחית אמיתית!!! דואגת לכל לקוח כאילו היה בשר מבשרה!
     

  • 12/04/2016

    מקצועית, אמינה ואנושית
     

מאמרים מאת עורכת דין ומגשרת רביה-טל סלומון (שבח)
עורכת דין ומגשרת רביה-טל סלומון (שבח)
פניה ישירה אל עורכת דין ומגשרת רביה-טל סלומון (שבח)

למעלה