ד"ר דב אנגלשטיין, מומחה באורולוגיה ומנתח

ד"ר דב אנגלשטיין, מומחה באורולוגיה ומנתח

מרפ' חוץ בבי"ח "אסותא" , תל אביב (אזור המרכז)

ד"ר אנגלשטיין כיום יו"ר איגוד האורולוגים הישראלי ולשעבר מנהל המחלקה לאורולוגיה במרכז הרפואי לגליל בנהריה, עוסק בכל ענפי האורולוגיה הכללית עם התמקצעות מיוחדת בכל הקשור לאונקו-אורולוגיה ואנדו-אורולוגיה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

ד"ר אנגלשטיין הינו יו"ר איגוד האורולוגים בישראל, משמש כמומחה לאורולוגיה וכמנתח במסגרת "כללית מושלם", רופא-מנתח בהסדר של חברות ביטוח רבות, עוסק ובעל נסיון רב בכל הקשור לייעוץ משפטי מקצועי ליחידים, גופים, וכמינוי מומחה לאורולוגיה לשם מתן חוות דעת רפואיות כמינוי של בתי משפט, עורכי דין ואנשים פרטיים.

 

בעברו ד"ר אנגלשטיין ניהל את המחלקה לאורולוגיה במרכז הרפואי לגליל בנהריה והתמקצע באונקו-אורולוגיה ואנדו- אורולוגיה. 

 

ד"ר אנגלשטיין משמש כבוחן מתמחים לקבלת תואר מומחה באורולוגיה וכחבר בוועדה מקצועית של ההסתדרות הרפואית בישראל (הר"י) לבחינת ואשרור קבלת תואר מומחה.

 

ד"ר אנגלשטיין עוסק בכל ענפי האורולוגיה הכללית עם התמקצעות מיוחדת בכל הקשור לאונקו-אורולוגיה, לרבות אבחנה וטיפול בגידולים ממאירים של מערכת השתן והמין (כמו למשל אלו של הכליה, שלפוחית השתן, סרטן הערמונית וכדומה). וכמו כן עוסק באנדו-אורולגיה: ניתוחים זעיר - פולשניים להרחקת אבנים מדרכי השתן.

 

ד"ר אנגלשטיין הוא יו"ר איגוד האורולוגים הישראלי, ייסד את החוג לאונקו-אורולוגיה במסגרת איגוד זה ושימש כמרכז החוג בשנים 1999-2006, היה חבר בוועד האיגוד בשנים 2003-6, ריכז הוועדה לעיצוב וחידוש תקנון האיגוד ומשמש מעת לעת כחבר במספר וועדות משנה באיגוד האורולוגים. ד"ר אנגלשטיין הינו חבר, בין היתר, גם באגודה הישראלית לטיפול מיני וחבר באיגוד האורולוגים האירופאי והאמריקאי.

 

מרפאות נוספות:

רחוב סוקולוב 6, נהריה 

מרפאות שר"פ פלוס, קניון לב המפרץ חיפה 

אסותא תל אביב 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • חוות דעת רפואיתחוות דעת רפואית

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 26/09/2021

    רופא משכמו ומעלה . מלבד היותו מקצועי הוא אנושי דואג ואכפתי . באמת קשה למצוא שילוב מנצח ברופא. ניתח את אבי והיינו סופר מרוצים.
     

ד"ר דב אנגלשטיין, מומחה באורולוגיה ומנתח
פניה ישירה אל ד"ר דב אנגלשטיין, מומחה באורולוגיה ומנתח

למעלה