פרופ` דוד רוט

פרופ' דוד רוט

מרכז רפואי דוד רחוב דוד המלך 1 , הרצליה (אזור המרכז)

פרופ` דוד רוט קרדיולוג מומחה בעל ניסיון רב בטיפול בחולי לב ומספק אבחון וטיפול מקיף במחלות לב בגישה סבלנית. פרופ` רוט בעל נסיון רב בכתיבת חוות דעת לביטוח לאומי וחברות הביטוח.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

פרופסור דוד רוט הוא רופא מומחה בקרדיולוגיה, בעל 26 שנות ותק וניסיון באבחון וטיפול במחלות לב, כגון לחץ דם גבוה, הפרעות בקצב לב, כולסטרול גבוה, התקף לב, מחלות מסתם, מחלת לב כלילית, סינקופה ועוד.


פרופסור דוד רוט מספק חוות דעת רפואיות בתחום הקרדיולוגיה לצורך תביעות ביטוח ותביעות כנגד המוסד לביטוח לאומי.


כיום פרופסור רוט הוא רופא מומחה בכיר במרכז הרפואי תל השומר, המכון לשיקום לב, מרכז הלב עם דירוג אקדמי כפרופסור חבר קליני ברפואה פנימית (קרדיולוגיה) מטעם בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב.


פרופסור רוט סיים את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה על שם סאקלר באוניברסיטת תל אביב בשנת 1990, ואת לימודי הסטאז' בבית החולים מאיר בכפר סבא בשנת 1991. בשנת 1995 סיים התמחות ברפואה פנימית בבית החולים של SUNY בסטוני-ברוק ניו-יורק, ארצות הברית. התמחה בקרדיולוגיה במרכז הרפואי על שם שיבא בתל השומר בין השנים 1995-1999, ובבית החולים ביקור חולים בין השנים 1999-2001.


פרופסור רוט חבר באיגוד הקרדיולוגי בישראל ובאיגוד הקרדיולוגי באירופה, בהסתדרות הרפואית בישראל וכן חבר באיגוד הרפואי בקולג' האמריקני לקרדיולוגיה.

 

פרופסור דוד רוט מנהל שתי קליניקות:

 

  • בית הרופאים, ערער 9, מודיעין-מכבים-רעות.
  • הזיתים 96, גבעת שמואל.
     

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פרופ` דוד רוט
פניה ישירה אל פרופ` דוד רוט

למעלה