עו"ד גלית כהן

עו"ד גלית כהן

אופנהיימר 5 , רחובות (אזור השפלה והסביבה)

משרד עו"ד גלית כהן מעניק ייצוג משפטי בתחומים הוצאה לפועל, פשיטות רגל ומשפט אזרחי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד גלית כהן מעניק ייצוג משפטי בתחומים הוצאה לפועל, פשיטות רגל ומשפט אזרחי. משרדנו נותן מענה לחייבים הכולל מתן הפטר לפי הרפורמה החדשה, טיפול בעיקולים והגבלות תוך 24 שעות, טיפול בהגבלה על רישיון נהיגה, הסרת עיקולים, הפחתת צו תשלומים, ניהול משא ומתן לסגירת החוב, דיני שטרות-שיקים, פשיטות רגל ועוד.

 

משרדנו מעניק ייצוג משפטי לחייבים אשר נקלעו לחדלות פירעון ואין ביכולתם לפרוע את חובם לנושים.

 

עו"ד גלית כהן מעניקה ללקוחות המשרד ליווי אישי, וכן סיוע וטיפול מיידי ועובדת בשיתוף פעולה עם יועצים ובעלי מקצוע לצורך השגת הפתרון האידאלי עבור הלקוחות. 

 

תחומי פעילות של המשרד:

 

✔ פירוק שיתוף במקרקעין

✔ פינוי שוכר

✔ הפרת חוזה שכירות

✔ צוואה

✔ פשיטות רגל - מתן הפטר לפי הרפורמה החדשה

✔ הסרת עיקולים והגבלות

✔ הסדרי נושים

✔ הפחתת צו תשלומים

✔ הסדר חובות

✔ דיני שטרות - שיקים

✔ מזונות

✔ תביעות אזרחיות

✔ תביעה כספית

✔ כתב תביעה

✔ כתב הגנה

✔ ייצוג בסדר דין מהיר

✔ סעדים זמניים

 

משרד עורכת הדין גלית כהן חרת על דגלו את נושא השירות והזמינות ללקוחותיו, ככל הנדרש ואף מעבר לשעות העבודה המקובלות.


משרדנו מאמין כי יש לטפל בכל לקוח בדרך ייחודית אשר תשיג עבורו את התוצאות הטובות ביותר.


כמו כן, משרדנו הוא משרד קשוח ולוחמני אשר חותר תמיד למצויינות ויאבק עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר לטובת לקוחותינו.

 

התקשרו עכשיו לתאם פגישת ייעוץ כדי להתאים לך פתרון משפטי מקצועי ואישי.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • הוצאה לפועלהוצאה לפועל
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • משפט אזרחי משפט אזרחי
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים
  • הסדר חובותהסדר חובות
  • חדלות פירעוןחדלות פירעון
  • פשיטת רגלפשיטת רגל
  • פינוי שוכרפינוי שוכר
  • פירוק שיתוףפירוק שיתוף
  • ירושהירושה
  • צוואהצוואה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 22 המלצות)
  • 01/05/2023

    חייבים להודות שאנחנו לא סומכים על כל אחד וגלית הייתה שם עבורנו מעבר לעורכת דין, בן אדם. ידעה להנגיש לנו את המידע בגובה העיניים, ידעה לתת את הפייט שלנו בכוחה ולמעננו. יכולות מקצועיות מאוד גבוהות בצורה מרשימה ומרתקת, אי אפשר לפספס כל פסיק שנאמר מפינו ידעה לפענח לשפה המשפטית ולהוציא את האמת,לאור. מברכים אותך בכל לב
     

  • 12/03/2023

    מקסימה, מקצועית ותכלסית. ממליצה לכל מי שבאמת רוצה לסיים עם המועקה. גלית יודעת בדיוק מה צריך לעשות, מה השלבים עוזרת מכל מהלב. ממליצה בחום להיעזר בשירותיה.
     

  • 29/12/2022

    הגעתי לגלית נואשת וחסרת אמונה, סקפטית מאוד שאצליח להגיע להסדר כלשהו מול תביעה של אחד הבנקים הגדולים בארץ, וזאת לאחר פשיטת רגל ארוך ולא פשוט. גלית היתה חדה וממוקדת מטרה לסייע לי... אספה את כל הנתונים, שאלה שאלות נכונות דרשה חומרים בכדי להכיר את התמונה המלאה ולאחר מכן לא הרפתה ולו לרגע עד שתאמה לנו פגישה מול הנהלת הבנק המרכזי שם ניהלה משא ומתן עיקש מקצועי עם ניסיון רב ואסרטיביות... עד שהגיעה לתוצאה הטובה ומדוייקת עבורי.... אז תודה רבה עו"ד גלית כהן תהיי ברוכה, לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה. מעריכה מאוד את המאמץ ההשקעה הליווי והעזרה הרבה❤
     

  • 09/05/2022

    Galit was recommended by another lawyer when I was looking to open a hotza lepoal case. We traveled a few hours to work with her and it was well worth the effort. Galit is a pleasure to work with. She is diligent and did not give up until the job was done properly. She follows through with what needs to be done and was always very accessible even when we were not nearby. She is an out of the box thinker whose advise has helped us gain peace of mind and the results we were looking for. A compassionate, humane lawyer who really had our backs. Highly recommend working with her.
     

  • 04/08/2021

    עו״ד גלית כהן היא עו״ד ומנהלת מו״מ מן המעלה הראשונה, בקיאה מאוד בחוק ובדין, חותרת לתוצאות ללא פשרות ומצליחה להשיגן, ישרה והוגנת. עם עו״ד כהן אפשר להיות שקטים שההליך מנוהל באופן הראוי והנכון.
     

  • 12/08/2020

    פניתי לעורכת דין גלית כהן דרך המלצה. שוכר שהשכרתי לו דירה לא שילם לי ולא רצה לעזוב את הדירה. הסכם השכירות שהחתמתי אותו לא היה טוב. גלית עשתה עבודה מקצועית ומהירה ופינתה את השוכר. ממליצה בחום על שירותיה האדיבים והמקצועיים.
     

  • 08/03/2020

    עורכת דין מעולה, מבינה את התמונה המשפטית והתוצאה שקיבלתי הייתה מעל הציפיות.
     

  • 17/02/2020

    גלית הצילה לי את החיים! חשבתי שאני מסוגלת להתמודד עם החובות שלי לבד. בסוף הבנתי שאני לא יודעת כלום. עזרתה נתנה לי שקט נפשי. עורכת דין תותחית! ענתה בשמחה לכל שאלה בכל שעות היום. תודה רבה על ההקשבה, על העזרה. ממליצה בחום!
     

  • 07/10/2019

    פניתי לעו"ד גלית בהמלצת חברה, מצאתי אשה שבאה לעזור במלא הכח והמרץ, התיק לא היה קל, תביעה מול חברת ביטוח גדולה, והסתעף בבית המשפט לעוד מוטבים, ולבסוף הגענו לפשרה עם חברת הביטוח. מצאנו גישה מאוד מקצועית, וכשהיה צורך ביעוץ נוסף לא חסכה מאמצים. כל הזמן עדכנה ועבדה ללא לאות עד לסיום העניין. תודה רבה רבה על כל עבודתך.
     

  • 25/09/2019

    הגעתי דרך ידידה שהמליצה לעורכת דין מסבירת פנים וחביבה, לאורך כל הטיפול בתיק הרגשתי את הידע, המקצועיות והיוזמה בכל הכוח לטפל בעניין. גלית הייתה זמינה אליי בכל זמן ואם לא יכלה לדבר תמיד חזרה אליי. היא תמיד ענתה בחפץ לב וניסתה למצוא פתרון טוב ויעיל. הטיפול ארך 3 שנים ועסק בטיפול בכספי ביטוח חיים של אבי ז"ל, 3 שנים של יעילות, מקצועיות והתייעצות עם גורמי מקצוע מומחים. אני ממליצה לכל אחד מכל הלב! אמינות ויושר פנימי, אכפתיות, מסירות, סבלנות והסבר על כל צעד בטיפול הם לא מובן מאליו. הבעיה נפתרה בפשרה בבית משפט וגלית מיצתה את הפוטנציאל הטמון בתיק לפי הנסיבות שהתגלו במהלך העניינים ובהתאם למגבלות בית המשפט. שכר הטרחה היה הוגן והתחושה שגלית טרחה הרבה מעבר למה שקיבלה עקב מה שהתפתח בתיק.
     

מאמרים מאת עו"ד גלית כהן
עו"ד גלית כהן
פניה ישירה אל עו"ד גלית כהן

למעלה