ימין את יום טוב משרד עו"ד

ימין את יום טוב משרד עו"ד

מפ"י 5 (מתחם סוהו פולג -מול איקאה אזוה"ת) , נתניה (אזור השרון והסביבה)

משרד עו"ד ימין את יום טוב עוסק בתחום דיני עבודה, ביטוח לאומי, נזקי רכוש וגוף ותביעות כספיות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 8 המלצות

על המשרד

משרד עורכי דין ימין את יום טוב עוסק בדיני עבודה, ביטוח לאומי ונזקי רכוש. כמו כן, המשרד עוסק גם בכל ענף הביטוח הרפואי, לרבות תאונות אישיות, תביעות סיעוד, פנסיית נכות ואובדן כושר עבודה.

 

עו"ד חן ימין - כהן סיימה את לימודי המשפטים בהצטיינות בעלת תואר ראשון LLB במשפטים משנת 2011 התמקצעה במשך שנים רבות בתחומי המשפט הנזיקי והביטוח הלאומי לצד התמקצעות בדיני עבודה, כאשר בתחומים אלו עוסקת היא באינטנסיביות רבה וביסודיות, קצרה הצלחות בתיקים שונים ומגוונים תוך שהיא מעניקה ייעוץ משפטי והכוונה ללקוחותיה.

 

עו"ד ומגשרת אורית יום - טוב סיימה את לימודי המשפטים בהצטיינות בעלת תואר ראשון LLB במשפטים משנת 2008, מגשרת משנת 2012 יוצאת חברת ביטוח מהמובילות בענף, באגף נזקי רכוש ומבנה התמקצעה במשך שנים רבות בתחומי המשפט האזרחי לצד התמקצעות בדיני חברות ותביעות כספיות, מנהלת מו"מ מול חברות הביטוח כדי להשיג את הפשרה הטובה ביותר ללקוחות המשרד.

 

תחומי העיסוק של משרדנו:

 

✔ דיני עבודה 

עו"ד חן ימין - כהן, שותפה במשרד, מנהלת את תחום דיני עבודה תוך מתן ייעוץ וייצוג עובדים ומעסיקים בבית הדין לעבודה השונים, ליווי וייצוג עובדים בהליך שימוע, מתן סיוע בקבלת פיצויי פיטורין, התפטרות, קבלת זכויות סוציאליות בהליכים השונים לרבות שעות נוספות, הבראה, חופשה, חגים ומנוחת פיצוי. עריכת הסכמי עבודה, שמירה וייצוג זכויות נשים ככלל ונשים בהריון בפרט, הטרדה מינית, הרעת תנאים, ודיני פנסיה.

 

✔ ביטוח לאומי

משרדנו מסייע ללקוחותיו בקבלת זכויות מהמל"ל בתביעות לנכות כללית, נכות מעבודה, גמלת ילד נכה, ניידות, סיעוד ושירותים מיוחדים תוך ליווי, ייעוץ, וייצוג בוועדות רפואיות, ובוועדות ערר.

 

✔ נזקי רכוש ותביעות ביטוח

עו"ד אורית יום-טוב, שותפה במשרד, מנהלת את תחום נזקי רכוש תוך ליווי וייצוג ניזוקים וצדדי ג' בבתי המשפט השונים בגין תביעות ביטוח מבנה ורכוש שנגרמו כתוצאה מנזקי מים/ שריפה/ גניבה/ שוד. עו"ד יום טוב למודת ניסיון במקרים בהם חברת הביטוח דחתה את הכיסוי הביטוחי ו/או לחילופין במקרים בהם לא היה ביטוח כלל.

 

✔ משפט מסחרי ועסקים 

הקמה וליווי שוטף של חברות, תאגידים ועסקים, הסכמי מייסדים, שותפות, הסכמי סודיות ואי תחרות, חוזים, פירוק חברות ותביעות כספיות.

 

עורכות הדין בעלות ניסיון רב שנים בייצוג לקוחות בבתי משפט שונים, בית הדין האזורי לעבודה, בית הדין הארצי, ועדות רפואיות וועדות ערר.

 

עורכות הדין חרתו על דגלן לתת שירות מקצועי ללקוחותיהן תוך מתן יחס אישי לכל לקוח ולקוח תוך שיתופו לאורך כל ההליך המשפטי.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 8 המלצות)
  • 05/07/2020

    חן ואורית היקרות, תודה על שירות מהיר, מקצועי ומסור. אתן אלופות, ממליצה בחום!
     

  • 15/06/2020

    צוות מעולה, מומלץ לכולם.
     

  • 02/12/2019

    הכי טובות שיש, טיפול מכל הלב, יודעות להקשיב לבעיות של הלקוח ומטפלות במקצועיות רבה.
     

  • 02/12/2019

    חן ואורית המלאכיות שלי. המון תודה רבה על המקצועיות, היחס החם, הסובלנות, האכפתיות והכי חשוב שהצלחנו תודה לאל. מי ייתן ותבורכו משמים אמן ותמשיכו לעזור. בהצלחה לכל מי שזקוק לכן, תודה רבה.
     

  • 02/12/2019

    ברצוני להודות מקרב לב לאורית וחן על הטיפול המסור בתיקי, על המקצוענות, הזמינות והאמינות בכל עת. גם אחרי שעות העבודה יש להן סבלנות, אוזן קשבת, ומסירות גבוהה ללקוח. עורכות דין שנלחמו עבורי ללא פשרות. הן פשוט שנונות וממולחות. גם אם היה נראה לי כי התוצאה לא תהיה משביעת רצון הן הוכיחו לי אחרת. אלופות, בעלות כריזמה ושאפתנות להישגים מדהימים שהתעלו מעל עצמם והשיגו לי את מה שלא יכולתי לעשות בייצוג עצמי. פשוט שאפו אחד ענק, ותודה מכל הלב.
     

  • 02/12/2019

    חן ואורית המדהימות. יחס חם, אנושי ומקצועי מעל הכול. להילחם מול ביטוח לאומי זה רק איתן, ממליצה בחום.
     

  • 14/01/2019

    עורכת דין שהיא קודם כל בן-אדם. מקצועית, חריפה ומוצלחת. קשובה לכל מה שחשוב לך ולא תמיד מחפשת איך לעשות על הגב שלך את הכסף... אם אין מה לעשות היא תגיד לך בפנים ואם יש מה לעשות אז היא העו"ד בשבילך. אני מוכן להמליץ עליה בכל יום, בכל שעה ובכל רגע.
     

  • 25/12/2016

    הגעתי אל עו"ד אורית יום טוב בהמלצת חבר,טיפלה בענייני כאילו זו הייתה הבעיה שלה,אציין שהיא מקצועית ברמה גבוהה מאוד !!! עניינית, והכי חשוב חסכה לי המון זמן. יישר כוח!
     

ימין את יום טוב משרד עו"ד
פניה ישירה אל ימין את יום טוב משרד עו"ד

למעלה