אלמוזלינו, סיאג משרד עורכי דין

אלמוזלינו, סיאג משרד עורכי דין

חשמונאים 84 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עו"ד אלמוזלינו, סיאג משלב מענה משפטי מקצועי וידע רב שנים עם אסטרטגיה מותאמת אישית במגוון תחומי עיסוק, לרבות הוצל"פ, מסחרי, אזרחי ומקרקעין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד אלמוזלינו, סיאג הוא משרד בוטיק המתהדר ביכולתו לספק לכל לקוח יחס אישי וייעוץ המותאם ליכולותיו. עורכי הדין השותפים במשרד בעלי ותק של עשרות שנים בתחומם וניסיון עשיר במגוון רחב של תחומים.


משרד עו"ד אלמוזלינו, סיאג מספק שירות שוטף הן ללקוחות פרטיים והן לחברות מהגדולות ומהמוכרות במשק הישראלי, תוך מתן ייעוץ שוטף בפן המנהלתי ובפן המסחרי.


המשרד מספר מענה במגוון תחומי עיסוק לרבות:
הוצאה לפועל - ייצוג חייבים כמו גם ייצוג זוכים, ניהול הליכי פשיטות רגל, איחוד תיקים, הסדר חובות, הקפאת הליכים, כונס נכסים ועוד.
משפט אזרחי - ליטיגציה בבתי המשפט השונים, עריכה והכנה של כתב תביעה וכתב הגנה, סדר דין מהיר, סדר דין מקוצר, בנקאות ועוד.
משפט מסחרי ועסקים - עריכת חוזה, הפרת חוזה, תביעות כספיות, הקמת חברה, פירוק חברה מרצון, הכנת תקנון, הקמת ופירוק שיתוף ועוד.
נוסף על כך מספק המשרד שירות בתחום עריכת חוזי מכר וקנייה של נכסי מקרקעין.

 


משרד עו"ד אלמוזלינו, סיאג
בנה את המוניטין שלו על ידי מתן שירות ללקוחותיו. עורכי הדין במשרד מבינים כי הצלחת לקוחותינו היא מראה להצלחת המשרד, ועל כן כל תיק הנכנס אל משרדנו מקבל את מלוא תשומת הלב של השותפים ושירות ללא פשרה עד הגעה להסדר הרצוי.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלמוזלינו, סיאג משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אלמוזלינו, סיאג משרד עורכי דין

למעלה