מלאכת המשטרה בישראל ובכל העולם נועדה לשמור ואכוף את חוקי המדינה למען ביטחון התושבים ושמירת הסדר בכל תחום בהתנהלות המדינה. קל וחומר הדבר כאשר עסקינן בתחום התעבורה הכולל בקרבו עבירות ואי סדרים העלולים לסכן חיי אדם ואת הסביבה כולה. עבירת אי ציות לשוטר בתחום התעבורה חובה בצידה הגשת כתב אישום וזימון לבתי המשפט לענייני תעבורה. על עבירת אי ציות לשוטר לא נקבע בחוק עונש פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה, אולם בית המשפט רשאי לקבע את מידת הענישה בהתאם לאופי העבירה וחמרתה ובכלל זה גם פסילת הרישיון, עונש כספי, ועוד.


ייעוץ משפטי לעבירות אי ציות לשוטר


במידה והואשמתם בעבירת אי ציות לשוטר בתחום התעבורה מומלץ כי תוועצו עם עו"ד מומחה בתחום אשר ידע להוכיח את הגורמים אשר הביאו את הנהג לא לציית לשוטר ובכלל זה מצבים בהם השוטר לא הזדהה ולא היה ברור בדבריו, מניעים טכניים, סיבות אישיות ואחרות. זכרו כי מערכת המשפט שישראל נוטה להחשיב נהג שאינו מציית לשוטר כאחד המזלזל בחוק ומשכך, מומלץ כי תיוצגו באופן הולם ומקצועית בידי עו"ד תעבורה מנוסה ומומחה בתחומו, כזה אשר יגביר את סיכויי הצלחתם בדיון המשפטי ועד לביטול האשמה לחלוטין. בנוסף, חשוב מאוד להדגיש כי חובת הציות לשוטר קודמת לחובת הציות לתמרור או רמזור ולכן חובה לציית להוראת שוטר במדים או שוטר שהזדהה כשוטר גם אם הוראתו נוגדת להוראת תמרור/רמזור, והכל תוך נקיטת פעולות זהירות ונהיגה נכונה כבכל נסיעה.


עו"ד אדי פליאס לענייני תעבורה מתאפיין במקצועיות חסרת פשרות, שואף להשגת התוצאה המשפטית הטובה ביותר ללקוחותיו וזוקף לזכותו סיפורי הצלחה משפטיים רבים בזכות ניסיונו הרב ובקיאות משפטית רחבה. משרדו מייצג לקוחות רבים אשר הואשמו בעבירת אי ציות לשוטר ומשמש כתומך, מגן, מייעץ רגשי ואסטרטגי כאחד. המשרד מספק שירותיו המקצועיים בתחום דיני התעבורה ללקוחות מן המגזר הציבורי, העסקי והפרטי כאחד, הנהנים מליטיגציה מקצועית בבית הדין לתעבורה ובכל בתי המשפט בישראל, ייצוג משפטי והופעה מרשימה מול משרד הרישוי, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ושאר רשויות החוק, שירות משפטי מקצועי ואישי, תוצאות והישגים לשביעות רצונם המלאה.


נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.