אהלן ליאור:
לגבי הליסינג- הרי יש הסכם חוזי ויש לבחון אותו , האם מה שנאמר יש לו בסיס בכתב , מי אמר , מישהו קבע שרק תשלום בפועל "מחלץ " אותך , וכולי... שקול להגיש תביעה בתביעות קטנות כנגד חב' הליסינג ו/או המעביד דאז לדעתי זה מחוץ לעימות המשפטי שהיה בזמנו .
לגבי שכר עדות- תראה תקנה 178 או 179 ( אינני זוכר כרגע במובהק) לתקנות סדר הדין האזרחי.לגבי התחייבות שכר עד בזימון.
פנה בכתב למשרד עוה"ד בצירוף אזכור התקנה ולאחר מכן שקול לבהגיש בקשה בעניין לבית המשפט.במסגרת אותו תיק ובצירוף העתק מהמכתב ששלחת.
זאת מירב העזרה שניתן לתת פה במסגרת הפורום ואין לי מה להוסיף...
מקווה שעזרתי
בברכה,
עו"ד שבת אסף
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר