אחותי נפגעה קשה בתאונת דרכים פגע וברח.עורכת הדין שמטפלת בתביעה אינה מתעניינת בכלל בעינייני הנכויות מול הביטוח הלאומי.היא טוענת שמי שקובע זה המומחים שממנה בית המשפט.יש לנו מאבקים עם הביטוח הלאומי בעיניין נכות רפואית.האם כך מתנהל תיק תביעות? הרי המסמכים הם אותם מסמכים היתכן שהביטוח הלאומי רואה את המקרה פחות קשה מהמומחים?
עדי שלום,
יש להציג בפני המומחים בביטוח לאומי את הנכויות שקבעו מומחי בית המשפט.
כל מה שתקבלו בביטוח לאומי ינוכה מהסכום אותו תקבלו בתביעה בבית המשפט.
לביטוח לאומי תמיד תוכלו להגיש שוב תביעה בגין החמרת מצב בעתיד.
בהצלחה והרבה בריאות
סיגל רייך-הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
