שלום, בתי בת השנה ושבעה חוד' נפלה במשחקיית ג'ימבורי וכתוצאה מכך שהרצפה לא היתה ספוג אלא PVC- נעקרה השן החותכת הקדמית בפיה ולצערי עד גיל 6-7 תישאר ללא שן קידמית. הייתי רותה לדעת האם ניתן לתבוע את המקום וכיצד עלי לפעול על מנת לקבל פיצוי כלשהוא? בברכה,
מיטל.
הי מיטל!
לפני שנים רבות גם לבתי שהיום חיילת קרתה תקרית דומה מאוד. היא נפלה והשיניים הקידמיות 2 ניכנסו פנימה כתוצאה מהנפילה. היום היא רוצה לתבוע את המקום, תודה לך על השאלה ובהצלחה
אנה
למיטל שלום
כדי שלתביעה יהא בסיס מן הראוי
שמהנדס בטיחות יחווה את דעתו האם המקום שבו היא נפלה פועל
בהתאם להוראות החוק
או שהיתה חריגה
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
