שלום,
שמי עדי ביום חמישי האחרון היתה לי תאונת דרכים. מאז אני בבית בימי מחלה עם כאבים (מכות יבשות). ברצוני לדעת מי משלם לי את ימי העבודה האלו ואל מי אני פונה וכמובן מהו ההליך שאני צריכה לעבור.
אני סטאז'רית לחינוך וכחלק ממחויבותי (מלבד העבודה בגן) אני נפגשת עם גננת מאמנת. התאונה קרתה כשחזרתי ממנה לכוון ביתי. האם זו נחשבת תאונת עבודה?
תודה מראש
עדי שלום,
אכן זוהי תאונת דרכים בעבודה ועל כן צריך לפנות גם למל"ל וגם תביעה מול חברת הביטוח.
נראה כי תזדקקי לייעוץ משפטי ע"י עו"ד בתחום.
אשמח לסייע
ויוי-חביבה ארגמן, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
קודם תודה שוב. דבר שני אשמח לדעת מה היא בדיוק ההגדרה של תאונת עבודה ומה היא ההגדרה של תאונה שהיא לא תאונת עבודה.
תודה:)
עדי שלום
תאונת עבודה - תאונה שקרתה בזמן או תוך כדי העבודה.
בברכה,
ויוי-חביבה ארגמן,עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
לעדי שלום
תאונת דרכים תוכר גם כתאונת עבודה אם התרחשה
בזמן נסיעה הקשורה לעבודה
וכן בדרך לעבודה או בחזרה מהעבודה הביתה בלא סטיות מהדרך
אם התאונה מוכרת כתאונה בעבודה אזי הינך זכאית לכל הזכויות של נפגע בעבודה
היינו ימי מחלה ובמקרים שבהם נותרה נכות לעמו/ד בפני ועדה רפואית
חשוב לציין כי כל הכספים שמתקבלים מהמוסד לביטוח לאומי הינם חלק מתביעת הפיצוי כך שהם מתקזזים מסך הנזק/ פיצוי
הכולל שמוגש כנגד חברת הביטוח
ישנם עוד פרטים נוספים וחשובים
בכל הקשור לזכויות הנפגעים
ולשם כך דרוש יעוץ מעו"ד המתמחה בתביעות נזיקין
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
