שלום. אני עובד כמחסנאי בעבודה פיזית קשה כ 5 שנים לאחרונה החלו כאבי גב חזקים ובבדיקת ct התגלה בלט דיסק .נאמר לי עי חבר שכמעט בלתי אפשרי להוכיח זאת ללא חוות דעת של רופא (בעלות של כ3500 שח).ושלא כדאי בכלל לגשת לביטוח הלאומי ללא זאת .
שאלתי היא האם אפשר להוכיח זאת כמיקרוטראומה והאם יש סיכוי ללא הוצאה כספית כה גדולה
מתי שלום ,
אכן, תביעה כנגד המל"ל וכנגד המעסיק מחייבת חוות דעת מומחה רפואי בתחום.
אני חושבת שאתה לייעוץ יותר מקיף בגין פגיעתך.
אשמח לסייע בכל שיידרש
ויוי-חביבה ארגמן,עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
למתי שלום
הביטוח לאומי לא ממהר להכיר בפגיעה בגב - כתוצאה ממיקרוטרואמה .
לעיתים קרובות יש צורך להגיע לבי"ד לעבודה בערעור על תשובתם כי הם דוחים את התביעה
להכרה כתאונה בעבודה
חוות דעת ה/מומחה מעלה את הסיכויים להכרה אך אין בטחון מלא שהביטוח לאומי ימהר להכיר בכך כפי שאני טוען בפני כל הלקוחות , הסיכוי להכרה פשוט עולה משמעותית וגם אם הביטוח לאומי דוחה את תביעתך הרי שניתן לצרף את חוות הדעת לערעור בבי"ד לעבודה
בהמשך חוות הדעת תדרש גם בהליך האזרחי
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
למתי שלום
הביטוח לאומי לא ממהר להכיר בפגיעה בגב - כתוצאה ממיקרוטרואמה .
לעיתים קרובות יש צורך להגיע לבי"ד לעבודה בערעור על תשובתם כי הם דוחים את התביעה
להכרה כתאונה בעבודה
חוות דעת ה/מומחה מעלה את הסיכויים להכרה אך אין בטחון מלא שהביטוח לאומי ימהר להכיר בכך כפי שאני טוען בפני כל הלקוחות , הסיכוי להכרה פשוט עולה משמעותית וגם אם הביטוח לאומי דוחה את תביעתך הרי שניתן לצרף את חוות הדעת לערעור בבי"ד לעבודה
בהמשך חוות הדעת תדרש גם בהליך האזרחי
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
