בני בן ה-12 שבר את שורש כף היד בחוג לטניס לפני שנה. בבית החולים גיבסו לו את היד. כרגע, אין לו כאבים או תלונות.
המתנ"ס לא העביר את פרטי האירוע לביטוח בטענה שאינם עושים זאת אוטומטית אלא אם יש בעיות.
שאלתי: האם אינם חייבים לדווח? האם הוא זכאי לאיזה פיצוי ואפילו מינימלי (לפי מחירון?)
בברכה
לתמי שלום
בעיקרון כל תלמיד מבוטח במסגרת פוליסת תאונות תלמידים
דרך המוסד החינוכי אליו הוא שייך
הביטוח הינו 24 שעות ביממה
בעיקרון הפיצוי נ יתן אם נותרו אחוזי נכות וכן למרקה העדרות ממושכת מלימודים
יכול ל/היות שיש גם ביטוח נוסף למתנ "ס ,יש צורך לקבל העתק מהפוליסה כדי לראות את תנאי הכיסוי
עלייך לבקש העתק מהפוליסה של
המתנ"ס
אוכל לסייע במידת הצורך לבירור
אם יש סיכוי לפיצויי לאחר הפנייתו לבדיקת מומחה בתחום האורטופדי
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
