החקתי על מדרגות רטובות בבנין בו אני גרה ממים שאחת השכנות השקתה את העציצים ושברתי 2 חוליות בגב. אני נצאת כרגע בחופשה עקב הודעה מוקדמת על פיטורין מעבודתי.
ממי עלי לתבוע? האם את הבנין בגין צד ג'? האם את הביטוח הלאומי כי אני עדיין נחשבת עובדת החברה ממנה פוטרתי? האם את שניהם?
דניאלה שלום,
את יכולה לפנות לביטוחלאומי בתביעה לדמי תאונה, לקבלת 75% מהמשכורת משך 3 חודשים.
לגבי צד ג' בבנין יש לבחון האם היתה רשלנות - כדאי להיוועץ בעורך דין.
בחלמה מהירה
סיגל רייך-הלל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
שלום
באפשרותך לתבוע תביעה לדמי תאונה
כנגד הביטוח לאומי
תשומת לידך לתקופת התיישנות מקוצרת עלייך לפנות בתביעה בתוך ועד מקסימום 90 יום אחרת התביעה מתיישנת
וכל זאת בתנאי שפנית לטיפול רפואי בתוך ועד 72 שעות מיום האירוע
בנוסף יש לבדוק הגשת תביעה אזרחית כנגד ועד הבית
בברכה
עו"ד נריה כהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
