הופניתי מפורום תביעות קטנות לכאן, על מנת לקבל חוו"ד נוספת.
קניתי לפני מספר חודשים IPOD TOUCH 32 בחנות באג.
כדי להטעין חיברתי אותו למחשב באמצעות הכבל USB שסופק עם המכשיר.
בשבוע שעבר חיברתי אותו למחשב ואחרי מספר שניות הרחתי ריח שרוף והוא התחמם.
כמובן שהמכשיר הפסיק לעבוד ומסרתי אותו לחנות באג לתיקון במסגרת האחריות.
אחרי מספר ימים קיבלתי טלפון מהחנות והם הודיעו שלפי פסיקת המעבדה שלהם, המכשיר חובר למתח גבוה
מההוראות, ולכן הלך הלוח אם, המכשיר אינו בר תיקון וגם האחריות אינה בתוקף בגלל שחובר למתח לא מתאים.
כל הניסינות לדבר עם נציגי שירות, שליחת הודעות לחב' באג העלו חרס.
התשובה לא השתנתה, ובנוסף ההתייחסות הייתה מגעילה כאשר נותנים לך להבין שאתה רמאי בלי כחל ושרק.
אני בטוח שהקילקול אינו באשמתי, מכיוון שחיברתי את המכשיר עשרות פעמים לאותו מחשב ולאותה כניסת USB ולא קרה כלום.
אני משתמש באותו מחשב גם לחיבור מכשירים סלולרים וקונסלת משחק נוספת ואין שום בעיה.
כיצד עלי לפעול על מנת לקבל את השירות המגיע לי?
תודה
אהלן איציק
אינני מבין: תגיש תביעה קטנה.
( הרי אינך מקבל שירות)
טרם הגשה: שווה לשלוח אליהם מכתב בו תבקש את תשובת המעבדה על מנת שתראה מה מדובר ותוכל להיערך או להביא חוו"ד נגדית.
נ.ב.: הייתי גם שולח מייל/ תלונה ל- apple ישירות.
לדעתי: צא לדרך ושיהיה בהצלחה.
בברכה,
עו"ד שבת אסף
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו 053-6262269
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
