שלום,
חברה שלי גרה באילת. היא הזמינה כרטיס נסיעה מראש. האוטובוס היה אמור לאסוף אותה מצומת קסטינה. הסעתי אותה לשם (כמובן לפני הזמן).
כאשר האוטובוס הופיעה הוא הבחין בה יושבת בתחנה, הוא האט אך לא עצר! התקשרתי ישירות לאגד ושם אמרו שאין דרך לעזור לנו אבל לאוטובוס יש תחנה בת כ10 דקות בצומת בית קמה. הסעתי אותה לשם.
מה שהיה אחרי זה פשוט כחלום רע...
ניגשתי אליו ואמרתי לו :"אתה יודע שאני רודפת אחריך מצומת קסטינה?"
התגובה שלו פשוט הדהימה אותי... הוא התחיל להשפיל אותנו ולחכות (לא במובן הטוב של המילה) את החברה שלי איך היא ישבה וקראה ספר.
בסופו של דבר הוא הסכים לה לעלות אותה לאוטובוס (תוך כדי שהוא ממשיך להשפיל אותנו) ו במילים "זה פשע מה שאתם עושים" סגר את הדלת ונסע.
אני לא יודעת מה בדיוק עושים במקרים האלה... עד כמה שהבנתי צריך להגיש תלונה...
מה כדאי לעשות והאם מישהו יכול לעזור לי לנסח מכתב?
ליה שלום רב,
במקרים מסוג זה ממליץ לפנות בתלונה למחלקת פניות הציבור של חברת האוטובוסים שבה עובד הנהג, נשוא המקרה. במסגרת התלונה לפרט את ההשתלשלות העובדתית, פרטי האוטובוס (מספר הקו, יעד), מקום ושעת העליה לאוטובוס וכמובן שאם קיימים פרטי הנהג אז גם אותם לציין. במידה ואתן חשות שתגובת מחלקת פניות הציבור של חברת האוטובוסים אינה משתפת פעולה אזי במקרה זה ניתן להתלונן בפני משרד התחבורה.
בברכה,
עו"ד אילן זריהן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דיקלה ואנונו 053-6262269
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
