היגשתי תלונה לפניות הציבור של המחלקה לרשום והסדר מקרקעין במשרד המשפטים.כנגד המפקח על המקרקעין משפטי , כנגד התנהגותו כלפי במהלך מאבק משפטי שניהלתי בפניו. במקום לקבל תשובה על האשמות קיבלתי מאת הממונה מריחה. הממונה לא רצה להכנס לעומקם של האשמות כניראה ידע שלא יצא מזה. אני מבקש לחיבו להשיב לאשמותי כנגד המפקח. אני יכול לפנות למבקר המדינה או להגיש תביעה כנגד הרשות לבית משפט לעניינים מנהליים. אני חושש שאם אפנה למבקר המדינה "המורח" יטען שמצאתי לי דרך קלה ולא להגיש תביעה . אני מחכה לתשובה?.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
