שלום,
שמי שמואל בן 31 ויש לי חוב לביטוח לאומי.
לא היה לי כסף לשלם את החוב והוא תפח,
אך אני יכול להתמקח או לערער לביטוח לאומי על-מנת לשלם את החוב המקורי בלי הריבית והצמדה.
דיברתי עם ביטוח לאומי הם טוענים שהחוב הנוכחי הוא החוב המקורי 5,000 ש"ח.
בדקתי ויש לי מסמכים שמראים שהחוב המקורי היה 4,000 ש"ח.
מה עליי לעשות?
לפנות לסיוע משפטי למיעוטי יכולת בבאר שבע קרוב לאזור מגוריי?
או שמא עליי לפנות לביטוח לאומי ואם כן, מה עליי לומר להם על-מנת שהפעם בניגוד לפעמים קודמות הם יורידו את הריבית והצמדה ואוכל לשלם את החוב המקורי בפריסה לתשלומים.
או שיש לכם רעיון אחר.
אודה לתשובתכם.
בברכה,
שמואל
שמואל שלום אפשר להגיש בקשה לביטול חובות לציין כי השתמשת בכסף ואין באפשרותך להחזיר, באם לא יעזור יש לפנות ללשכה לסיוע משפטי במקום מגורייך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד רונן אבניאל 055-4532804
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
