שלום,
בשנות האחרונות הוכרתי כבעל 100% אי כושר עבודה, מסיבות נפשיות.
בתעודות נכות שקיבלתי כל פעם לאחר הארכת תקופת הזכאות לקיצבה, היה כתוב כי אני פטור מהמתנה בתור.
בקיץ 2016, לאחר הפסקה של שנה בהכרה כ- 100% אי כושר עבודה, הוכרתי שוב ולכן קיבלתי שוב את אותה התעודה, רק שהפעם לא היה כתוב עלייה "פטור מהמתנה בתור."
רציתי לשאול מהי הסיבה לכך, במידה וידוע לכם, שכן בכל פעם שקיבלתי את התעודה הזאת, דרגת האי- כושר הייתה 100% והנכות הרפואית הייתה 40%.
תודה.
שלום אופיר , מקבל קצבת נכות כללית זכאי לקבל תעודת נכה . יחד עם התעודה מגיע מכתב המודיע על פטור מעמידה בתור.
במידה ולא קבלת , מוצע כי תפנה לביטוח לאומי לברור.
שמחנו לעמוד לשרותך
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד רונן אבניאל 055-4532804
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
