שלום אני מרוויח בשנה כעצמאי 30,000 לפי ביטוח לאומי אני לא מבוטח מהביטוח לאומי בגלל שאני לא עובד 10 שעות לפי החוק.אז למה אני צריך לשלם ביטוח לאומי אם אני לא זכאי לשום דבר?
הודיעו לי שיש חוב ורציתי לדעתצ מה אני יכל לעשות, אני לא חושב שזה הוגןן לשלם על משהו שאני לא מקבל ממנו ששרות
על מנת להבטיח לשמר זכויות בבטוח לאומי, גם מי, שלא מתפרנס...מחוייב בתשלום מינימום של 86 ש.ח., חודש בחודשו. אחרת לא ישמרו זככויות .אי לכך, אני ממליצה להגיע לסניף הקרוב לביתך, להסדיר את החוב,על מנת לשמור על זכויותיך.
בברכה
עו"ס טובה יששכרי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד רונן אבניאל 055-4532804
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
